نیروهای جریان مقاومت آماده‌اند تا به اسرائیل ضربه برنند

تاریخ انتشار: شنبه 13 آبان 1402 | 13:53 ب.ظ
نیروهای جریان مقاومت آماده‌اند تا به اسرائیل ضربه برنند زمان مطالعه: ۳ دقیقه رئیس شورای شهر اهواز: نیروهای جریان مقاومت اکنون آماده‌اند به اسرائیل ضربه برنند و اگر اسرائیل در مقابل این جریان تسلیم نشود، ضربات بسیار سنگینی در ارتباط با جریان مقاومت تحمل خواهد کرد.
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

به گزارش نخبگان، سید محمدعلی پور موسوی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در غزه در حال رخ دادن است، موضوع محدودی نیست و نمی‌توان در مورد بمباران غزه به تنهایی صحبت کرد بنابراین شرایط جهان اسلام در ارتباط با فلسطین و غزه کاملا پیچیده است.

 

وی افزود: در حال حاضر مشاهده می‌شود که رژیم اسرائیل قوی‌ترین حملات وحشیانه را با قساوت کامل در ارتباط با مردم غزه را انجام می‌دهد. سال‌ها می‌گفتیم اساسا صهیونیست‌ها یک جریان نژادپرست هستند و بر اساس برخی از متون قدیمی معتقدند که نژاد برگزیده و فرزندان خداوند هستند و دیگر انسان‌ها برای خدمت به آن‌ها خلق شده‌اند و در غیر این صورت باید از بین بروند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: سال‌ها تبلیغات پیشروان غرب مانند فمنیست، آزادی‌خواهی، دموکراسی و حقوق بشر در دنیا مطرح بوده است. جریانات اخیر فلسطین و غزه هر چه غربی‌ها سال‌ها در قالب فیلم یا رمان نشان دادند را، بر باد داد و نشان دادند غرب در مقابل دشمنش، چشمش را روی همه آن چیزهایی که ساخته و پرداخته است، می‌بندد و همان حرکت قدرت‌ طلبانه و فرعونی خود را انجام می‌دهد.

پور موسوی بیان کرد: دکترین حضرت امام(ره) در ارتباط با اسرائیل از اوایل انقلاب روشن بود. حضرت امام(ره)، اسرائیل غاصب  را به عنوان شر محض مطرح می‌کرد که اگر انگشت اش را به دریا بزند، آن دریا نجس خواهد شد. سال‌ ها در مورد این تفکر، کار و دلایلی مطرح شد که اکنون نماد این تفکر که حضرت امام(ره) مطرح کرده بود و حضرت آقا نیز در طول این سال‌ها فرمایش کرد، برای مردم عیان و مشخص شد که در واقعیت اسرائیل یک موجودیت جعلی و پلیدی دارد که هستی و مبنای آن بر این قرار گرفته است که به پیرامون خود و کشورهای اسلامی ضربه بزند.

وی افزود: می‌بینیم که می‌گویند باید کودکان غزه را کشت و مردم را سربرید و آن‌ها را نابود کرد و به این گفته‌ها عمل می‌کنند. برخی اوقات انسان موضوعی را شعار می‌دهد اما عمل نمی‌کند اما اسرائیلی‌ها بیشتر از چیزهایی که می‌گویند عمل می‌کنند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: بر مبنای دکترین حضرت امام(ره) که در دوره رهبری حضرت آقا روی آن کار شده است، اتفاقی که در منطقه رخ داده این است که جریان غالبی در جهان اسلام با عنوان جریان مقاومت داریم و با این جریان به جای اینکه ایران توسط نیروها و پایگاه‌های آمریکا و رژیم صهیونیست محاصره شود، اسرائیل است که توسط جریان‌های مقاوت محاصره شده و تحت فشار ژئوپولیتیکی قرار گرفته است.

پور موسوی بیان کرد: در فضای کنونی، حماس حمله عجیبی داشت و در طول تاریخ تشکیل رژیم منحوس صهیونیست، تاکنون چنین ضرب شستی را نخورده و تحمل نکرده بود. نیروهای حماس تا قلب شهرهای رژیم صهیونیست رفتند، ضربه زدند و از آن‌ها اسیر گرفتند و برگشتند.

وی افزود: این اتفاق پیروزمردانه بود و رژیم اسرائیل آن روی پلید، منحوس، آدم‌کش، کودک‌کش و نژادپرستانه خود را به صورت بارز آشکار کرد و همه مردم دنیا دیدند. وقایعی که بعد از این اتفاق می‌افتد، وقایعی هستند که حتما جریان مقاومت رقم خواهند زد و برد اسرائیل تا همین حد است.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به حامیان رژیم صهیونیست، گفت: جریان مقاومت دنبال این است که دست و پای این‌ها را ببندد. طولانی شدن جریان غزه برای این بود که دست و پای این‌ها را از لحاظ تاکتیک‌های سیاسی، تبلیغاتی و حتی نظامی ببنند که به نظر می‌رسد در روزهای اخیر تا حدود زیادی این وضعیت برای نیروهای حداقل آمریکا به وجود آمد.

وی عنوان کرد: حدس زده می‌شود که جریان مقاومت در یکی دو روز آینده، تکالیفی در ارتباط با جریان فلسطین و حماس رقم خواهد زد که زیاد به نفع رژیم صهیونیست و حامیانش نیست. فضای جهانی هم به صورتی درآمده است که حرکت در زمین مین‌گذاری دفاع از رژیم صهیونیست، موجب صدمات زیادی به حامیان رژیم خواهد شد بنابراین باید از سوی حامیان رژیم صهیونیست محاسبه‌ای شود که تا چه اندازه حاضرند از رژیم کودک‌کش و ظالم صهیونیست حمایت کورکورانه کنند. این موضوع از نظر سیاسی در منطقه روشن است و آن‌ها به انتهای حرکت خود رسیده‌اند البته چیزی هم معلوم نیست و ممکن است حمایت آن‌ها از اسرائیل بسیار عمیق‌تر باشد.

پور موسوی گفت: از سوی دیگر اگر رژیم صهیونیست حاضر نشود نظر حامیانش که دنبال این هستند یک جوری قضایا را جمع کنند را جلب کند و به حرف آن‌ها گوش ندهد قطعا دست و پای بعضی از آن‌ها از لحاظ تاکتیکی در ارتباط با مسائل منطقه بسته خواهد ماند و نمی‌توانند تحرک جدی داشته باشند.

رئیس شورای شهر اهواز ادامه داد: از سوی دیگر نیروهای جریان مقاومت اکنون آماده‌اند به اسرائیل ضربه برنند و اگر اسرائیل خود را جمع و جور نکند و در مقابل این جریان تسلیم نشود، ضربات بسیار سنگینی در ارتباط با جریان مقاومت تحمل خواهد کرد. شاید حدس و گفتن اینکه رژیم صهیونیست نابود می‌شود، زود هنگام باشد اما حداقل در آینده مشکلات بسیار جدی برای این رژیم ایجاد می‌شود.

وی افزود: باید مقداری تحمل کنیم. کم کم شجاعت، فداکاری و ایستادگی مردم غزه در مقابل حملات رژیم صهیونیست موجب به دست آوردن نیرو برای رسیدن به پیروزی حداقل مقطعی جریان مقاومت، مردم فلسطین، حماس و حامیانش است و امیدواریم این موضوع در این برهه خود را نشان دهد تا همه فلسطینیان از ثمره این مقاومت ایثارگرانه استفاده کنند. / خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار