پیام تقدیر و تشکر جمعی از مردم منطقه منبع آب اهواز از حمایت های شرکت فولاد اکسین در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی

تاریخ انتشار: جمعه 12 آبان 1402 | 17:30 ب.ظ
پیام تقدیر و تشکر جمعی از مردم منطقه منبع آب اهواز از حمایت های شرکت فولاد اکسین در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی زمان مطالعه: < 1 دقیقه بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و احترام ما مردم منطقه منبع آب اهواز در اینجا به منظور بیان تقدیر و تشکر خود از شرکت با شما در ارتباط هستیم. از آنجایی که شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور و فعالیت‌های خود در منطقه ما،به شکل قابل توجهی به رشد اجتماعی منطقه کمک کرده است،ما […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام

ما مردم منطقه منبع آب اهواز در اینجا به منظور بیان تقدیر و تشکر خود از شرکت با شما در ارتباط هستیم.

از آنجایی که شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور و فعالیت‌های خود در منطقه ما،به شکل قابل توجهی به رشد اجتماعی منطقه کمک کرده است،ما به عنوان مردم منطقه،خود را ملزم به بیان سپاسگزاری و تقدیر می‌دانیم.

از طریق ارائه خدمات پزشکی و تحهیز داروی رایگان،ارائه فرصت‌های شغلی،ایجاد ارتباطات موثر و همکاری با اهالی منطقه،شرکت فولاد اکسین خوزستان به ما امید و انگیزه داده است.

ما می‌دانیم که این همکاری و تعامل مستمر با ما،نتیجه اراده و تلاش شماست و انجام مسئولیت های اجتماعی برای شما یک اصل مهم می باشد.

بنابراین از جهادگران و کارکنان زحمتکش،مهندس محمدی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد اکسین که در راستای فرموده های رهبر انقلاب، پای کار و خدمت گذاری هستند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

قطعا دعای خیر ما مردم این منطقه بدرقه مسیر شما خواهد بود.

با تشکر و ارادت خالصانه،
مردم منطقه منبع آب اهواز

«جمعه ۱۲ آبان ۱۴٠۲»

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار