آیین تودیع و معارفه مدیر حراست و امور محرمانه سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 آبان 1402 | 23:55 ب.ظ
آیین تودیع و معارفه مدیر حراست و امور محرمانه سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد زمان مطالعه: ۳ دقیقه با حضور مدیران کشوری و استانی، آیین تودیع و معارفه مدیر حراست و امور محرمانه سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، آیین تودیع و معارفه مدیر حراست و امور محرمانه سازمان آب و برق خوزستان با حضور عباس صدریان فر، مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان، سید جعفر تقوی، مدیر کل حراست استان خوزستان، میکائیل حسینی، معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت نیرو، علی بهمنش، مدیر کل حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران، اعضای شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق خوزستان، معاونین، مشاورین، مدیران و روسای این سازمان در سالن جلسات حوزه مدیریت سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

عباس صدریان فر در این جلسه ضمن محکوم کردن حملات ظالمانه رژیم اشغالگر به مردم مظلوم غزه گفت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد نابودی اسرائیل و همه ظالمین به مسلمانان در همه جهان باشیم.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان ماموریت این سازمان در تامین آب و برق و ایجاد احساس رضایتمندی در میان مردم را مهم عنوان کرد و گفت: در این دو سال اخیر چالش های زیادی داشتیم که در مسیر مرتفع کردن مشکلات شاهد تلاش شبانه روزی و جهادگونه همکاران خود در قسمت های مختلف با همیاری و همدلی بودیم.

وی بخش حراست در سازمان های مختلف را یکی از قسمت های مهم که با سرنوشت مردم سر و کار دارد عنوان کرد و گفت: افرادی که در این بخش کار می کنند باید از باتقواترین مردم باشند که با نگاه مومنانه از همکاران خود صیانت کنند.

صدریان فر با تاکید بر اینکه افسران اطلاعاتی مراقب افسران سازندگی و جهادگر باشند تا شرمنده مردم و شهدا نشویم، خاطر نشان کرد: ما نمی گوییم که دولتمردان و نظام و حاکمیت به خوزستان نگاه جنگ زده، استان مرزی، کمیته امدادی و … داشته باشند بلکه از آنجا که ۷۰ درصد اقتصاد کشور به استان خوزستان وابسته است باید نگاه ویژه ای به این استان داشته باشند.

مدیر کل حراست استان خوزستان نیز در ادامه گفت: حمایت تمام قد از‌جمهوری اسلامی و دین خدا در برهه کنونی که همه دشمنان در مقابلش صف کشیده اند یکی از مهمترین وظایف ما است.

سید جعفر تقوی ضمن تقدیر از عملکرد مدیر عامل سازمان آب و برق تصریح کرد: با مدیریت جهادگونه و متعهدانه مدیر عامل سازمان و همه همکاران وی در این مجموعه، با چالش های زیادی که در سالهای گذشته در بحران هایی مانند سیل و کم آبی و .. داشتیم، مواجه نبودیم و در واقع بار امنیتی از سوی سازمان آب و برق خوزستان برما حادث نشد.

وی تاکید کرد: خوزستان یک استان مهم و استراتژیک است که همه مسائلش جزو اولویت های امنیتی و مهم است و باید به صورت ویژه دیده شود.

میکائیل حسینی، معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت نیرو نیز در این جلسه صیانت از نیروی کار را مهمترین اولویت حراست دانست و گفت: من اعتقاد دارم همه خوزستانی ها ایثارگر هستند و اگر ما نتوانیم از آنها صیانت کنیم به خطا رفته ایم، باید در جهت خدمت به نظام و ارتقا جایگاه وزارت نیرو و سازمان آب و برق خوزستان به منظور افزایش رضایتمندی مردم، گام هایی مقتدرانه و قوی برداریم.

علی بهمنش، مدیر کل حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز در ادامه گفت: افزایش نیاز ها، رشد مصرف، توسعه های نا متوازن بدون توجه به آمایش سرزمینی، کشمکش های سیاسی، معارضت های اجتماعی درون حوضه ای و میان حوضه ای و مشکلات مرزی صنعت آب را در شرایط ویژه ای قرار داده است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت مدیر عامل سازمان و همکاران تلاشگر در این مجموعه خاطر نشان کرد: به جهت شاخص های متعدد خوزستان در حوزه های آب، برق و نیروگاه های برقابی، سازمان آب و برق این استان در شرایط حساس قرار دارد و باید بصورت خاص و ویژه دیده شود.

بهمنش مقوله آب را به دلیل حساسیت آن یک مساله امنیتی عنوان کرد و گفت: چند سالی است موضوع امنیت آبی با شاخص هایی مانند، امنیت ملی، امنیت غذایی و ..ارتباط مستقیم پیدا کرده است.

وی در خصوص نقش حراست در مقوله امنیت آبی، خاطر نشان کرد: مجموعه حراست بخشی از ساختار امنیتی و اطلاعاتی کشور است که در دستگاه های اجرایی به جهت داشتن نگاه آسیب شناسانه به پدیده ها و فرآیند های کاری سازمان و حضور مستقیم در دستگاه اجرایی و بهره گیری از تجربه و تخصص کافی بسیار موثر و مثمر ثمر است و این رویکرد حراست یکی از ظرفیت های مهم و قابل توجه در فرآیند امنیت آب تعریف می شود.

در پایان جلسه از زحمات و تلاش های حسین خادم مدیر پیشین حراست و امور محرمانه سازمان تقدیر و عبدالرضا پیمان فر به عنوان مدیر جدید حراست و امور محرمانه سازمان آب و برق خوزستان معارفه شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار