خدمت رسانی شرکت فولاد اکسین به مردم منبع آب اهواز با درمان و ارائه داروی رایگان برای هزار نفر

تاریخ انتشار: پنجشنبه 11 آبان 1402 | 20:52 ب.ظ
خدمت رسانی شرکت فولاد اکسین به مردم منبع آب اهواز با درمان و ارائه داروی رایگان برای هزار نفر زمان مطالعه: < 1 دقیقه مسئولیت اجتماعی در شرکت فولاد اکسین خوزستان یک باور مدیریتی است که هربار قویتر تکرار می شود.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
به گزارش خبرنگار نخبگان، امروز پنجشنبه(۱۱ آبان ماه) مرحله چهارم ارائه خدمات پزشکی و توزیع داروی رایگان با مشارکت شرکت فولاد اکسین، توسط گروه پزشکی جهادی امام رضا(ع) با هدف ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه منبع آب برگزار و حدود یک هزار بیمار از این خدمات درمانی بهره مند شدند.

شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای لبیک به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، برای چهارمین مرتبه، اقدام به مشارکت در ارائه خدمات درمانی رایگان برای افرادی که استطاعت مالی لازم جهت مراجعه به مراکز بهداشتی را ندارند، کرده است.

بر اساس این گزارش، در این مرحله، خدماتی چون ویزیت متخصص جراحی مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات، نورولوژی، جراحی ارتوپدی، فیزیوتراپی، جراح عمومی‌، متخصص داخلی، متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، درمان سرپایی و توزیع از جمله موارد خداپسندانه و خیرخواهانه ای است که توسط گروه جهادی امام رضا(ع) ارائه می شود.

این گروه پزشکی متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص است که در یک دهه گذشته با مدیریت «دکتر رضا جباری» در مناطق کم برخوردار خدمت می کنند و در ساعات حضور خود در منطقه منبع آب اهواز، صدها بیمار و مراجعه کننده را ویزیت و خدمت رسانی کردند.

مجموعه بزرگ شرکت فولاد اکسین خوزستان همواره خود را موظف و مکلف به انجام مسئولیت های اجتماعی می داند و طبق گفته مدیرعامل شرکت، این خدمات رسانی ها و عمل به مسئولیت های اجتماعی همواره ادامه دارد.

گفتنی است،خدمات درمانی و دارویی رایگان شرکت فولاد اکسین خوزستان تاکنون در مناطق محروم قلعه چنان و منبع آب اهواز ارائه شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار