خبر خوش مدیرکل ورزش استان:

شرایط اشتغال خوزستانی‌های مدال‌آور در هانگژو فراهم می‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 آبان 1402 | 21:40 ب.ظ
شرایط اشتغال خوزستانی‌های مدال‌آور در هانگژو فراهم می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم طبق قانون شرایط استخدام ورزشکاران خوزستانی مدال‌آور در بازی‌های پاراآسیایی را در ارگان ‌ا فراهم کنیم.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ حمید بنی تمیم امروز (هفتم آبان ماه) در مراسم استقبال از خوزستانی‌ها بازی‌های پاراآسیایی، در جمع خبرنگاران در فرودگاه اهواز، اظهارکرد: این که ورزشکاران مدال آور ما انتظار دارند مسئولان از آن‌ها حمایت کنند تا در پارالمپیک هم نتیجه خوبی کسب کنند، توقع درستی است.

به گزارش نخبگان، وی ادامه داد: نقش خوزستانی‌ها در مقام دومی کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو واقعا پر رنگ بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی به صورت گلخانه‌ای برنامه داریم و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان همان طور که تاکنون حمایت کرده است و با اهدای جوایز و پاداش به ورزشکاران روحیه دادیم و باز هم برای مدال آوران با اهدای جایزه برنامه داریم، در ادامه نیز تا المپیک و پارالمپیک ورزشکاران، مربیان و داوران را حمایت می‌کنیم.

وی درباره استخدام ورزشکاران مدال آور در بازی‌های پاراآسیایی نیز عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون هاشمیه متقیان و صادق بیت سیاح و در گذشته نیز جواد حردانی به استخدام دستگاه‌های مختلف درآمده‌اند و بازهم تلاش می‌کنیم طبق قانون شرایط استخدام ورزشکاران پاراآسیایی را در ارگان‌ها فراهم کنیم. همت مسئولان استانی را می‌طلبد تا نفرات باقی مانده هم استخدام شوند و فکر می‌کنم انجام خواهد شد./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار