استاندار خوزستان تاکید کرد

لزوم حضور قاطعانه مدیران در مبارزه با مواد مخدر/ الگوسازی با جوانان ورزشکار و نخبه پرطرفدار

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 مهر 1402 | 21:52 ب.ظ
لزوم حضور قاطعانه مدیران در مبارزه با مواد مخدر/ الگوسازی با جوانان ورزشکار و نخبه پرطرفدار زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم حضور قاطعانه مدیران در میدان مبارزه با مواد مخدر، خواستار استفاده از ظرفیت جوانان ورزشکار و نخبه پرطرفدار در استان برای الگوسازی شد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی اکبر حسینی محراب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان که امروز (٣٠ مهرماه) برگزار شد، بر تمرکز برای انهدام باندهای توزیع مواد مخدر و برخورد قاطعانه با خرده فروشان تاکید و اظهار کرد: حضور معتادان متجاهر چهره شهر را نازیبا کرده و جلوه بصری مناسبی به بینندگان و مسافران نمی‌دهد بنابراین جمع‌آوری معتادان بی سرپناه باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش نخبگان، وی با اشاره به اهمیت حرفه‌آموزی برای معتادانی که درمان می‌شوند، افزود: معتادانی که مورد درمان می‌شوند و سلامتی‌شان را باز می‌یابند باید پس از حرفه‌آموزی وارد بازار کار شوند تا بار دیگر به دام اعتیاد نیفتند.

حسینی محراب با بیان اینکه کانون‌های پخش و سرشبکه‌های توزیع مواد مخدر باید نابود شوند، گفت: نیروی انتظامی باید با تمام توان با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع داشته باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه عامل اصلی جنگ در کشورها همیشه مواد مخدر بوده است، افزود: همه مدیران باید در میدان مبارزه با مواد مخدر حاضر باشند، زیرا اگر مساله مواد مخدر شیوع پیدا کند به شکل‌های زیبا نوجوانان و جوانان را در دام خود میاندازد.

حسینی محراب با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان ورزشکار و نخبه پرطرفدار در استان خوزستان برای الگوسازی برای فرزندان جامعه، گفت: تقاضا می‌شود همان گونه که خیران عزیز در مدرسه‌سازی، سلامت و امنیت یاریگر بوده‌اند به حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید با جان و دل وارد میدان نبرد با مواد مخدر شود، افزود: هر چه در توان داریم برای مبارزه با این بلای خانمان‌سوز می‌گذاریم.

استاندار خوزستان با اشاره به نقش یاری‌دهنده ظرفیت‌های مردمی در همه موضوعات مختلف بیان کرد: فرد معتاد، مجرمی است که به دلیل ضعف علم و بی‌توجهی به عنصری در جامعه تبدیل شده است. مذموم بودن اعتیاد باید به روش‌های مختلف از جمله نقاشی، تئاتر، انیمیشن، شعر، هنر، موسیقی و …. در سنین کودکی تا بزرگسالی به جامعه نشان داده شود.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: جشنواره‌هایی که به صورت ویژه به جریان مبارزه با مواد مخدر بپردازند کمتر به چشم می‌خورد بنابراین هنرمندان و هنردوستان استان خوزستان باید به این وادی نیز توجه داشته باشند تا پای آثار هنری به مدارس کشیده شود.

وی در پایان بر تقویت گلوگاه‌ها برای مقابله با مواد مخدر تاکید کرد./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار