پایان پنجمین دوره لیگ فوتسال نیشکر؛ از پخش زنده دیدار پایانی در سیمای خوزستان تا رونمایی از VAR ؛

نیشکر امیرکبیر برای سومین سال جام قهرمانی را به خانه برد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 مهر 1402 | 23:53 ب.ظ
نیشکر امیرکبیر برای سومین سال جام قهرمانی را به خانه برد زمان مطالعه: ۲ دقیقه پنجمین دوره لیگ فوتسال نیشکر، با قهرمانی تیم کشت و صنعت امیرکبیر به پایان رسید و این تیم برای سومین سال فاتح رقابت‌ها شد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها بین نیشکر امیرکبیر و میرزا کوچک‌خان با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید، اما نیشکر امیرکبیر به دلیل کسب امتیاز بیشتر، جام قهرمانی را از آنِ خود کرد.

پخش بازی به صورت زنده از صدا‌و‌سیمای خوزستان با حضور پرشور بیش از ۵۰۰ تماشاگر در مجموعه ورزشی نیشکر، بر جذابیت‌ و هیجان دیدار پایانی پنجمین دوره لیگ فوتسال افزوده بود.

همچنین به دلیل حساسیت دیدار نهایی، برای نخستین بار از کمک‌داور ویدئویی (VAR) استفاده شد و در یکی از صحنه‌های حساس بازی نیز داور مسابقه پس از بازبینی، گل بازیکنان نیشکر میرزا کوچک خان را پذیرفت. این بازی توسط اصغر احمدی و محمد شرونی از داوران مطرح کشوری قضاوت شد.

در پنجمین دوره لیگ فوتسال نیشکر که از خردادماه سال جاری با حضور هشت تیم طی ۱۴ هفته به صورت رفت‌و‌برگشت برگزار شد، نیشکر میرزا کوچک‌خان و سلمان فارسی نیز حائز رتبه دوم و سوم شدند.

در مراسم اهدای کاپ و مدال قهرمانی، مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر، معاون کشاورزی شرکت توسعه نیشکر، مدیرعامل شرکت آبان‌بسپار توسعه، مدیران عامل کشت و صنعت‌های نیشکر سلمان فارسی و میرزا کوچک خان و مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر حضور یافتند و از برگزیدگان تقدیر کردند.

معرفی برترین‌های لیگ فوتسال نیشکر

در این دوره از مسابقات، مهدی رضایی از نیشکر میرزا کوچک خان به عنوان آقای گل و پدرام محمدی از نیشکر امیرکبیر به عنوان بازیکن فنی شناخته شدند. جام اخلاق لیگ نیشکر نیز به شرکت کشت و صنعت فارابی تعلق گرفت و کاپ بازیکن اخلاق هم به وحید نوروزی از نیشکر میرزا کوچک خان رسید.

همچنین، عبدالعظیم عمیری از نیشکر سلمان فارسی مربی اخلاق لقب گرفت و از وحید احمدی و سیدحسن حسینی به عنوان سرپرستان اخلاق پنجمین دوره لیگ فوتسال نیشکر تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، رقابت‌های مختلف ورزشی در صنعت نیشکر با هدف ترویج فرهنگ سلامتی، پر کردن اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط در میان کارکنان و خانواده‌ها و کشف استعدادهای برتر ورزشی برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار