اعطای تندیس برگزیدگی اولین سمپوزیوم ملی انقلاب صنعتی به فولاد اکسین خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 29 مهر 1402 | 10:27 ق.ظ
اعطای تندیس برگزیدگی اولین سمپوزیوم ملی انقلاب صنعتی به فولاد اکسین خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه در اولین همایش سمپوزیوم ملی انقلاب صنعتی چهارم در صنعت فولاد که با رویکرد هوش مصنوعی در برگزار گردید، از چند شرکت برتر در این زمینه تجلیل شد که شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز موفق به دریافت تندیس شرکت برتر شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: اولین سمپوزیوم ملی انقلاب صنعتی چهارم در صنعت فولاد با رویکرد هوش مصنوعی، بیست و چهارم مهرماه ۱۴۰۲ با مشارکت علمی دانشگاه‌ها، مراکز علمی، پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان و همچنین با حضور سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و مدیران ارشد صنعت فولاد و اساتید خبره کشور در حوزه هوش مصنوعی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم به پنج شرکت برتر از نظر استفاده از هوش مصنوعی در صنعت فولاد کشور، تندیس برگزیدگی اعطاء شد که شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز موفق به دریافت تندیس شرکت برتر شد.

گفتنی است: از جمله اهداف این سمپوزیوم، می‌توان به آشنایی مدیران و کارشناسان صنعت فولاد با مزیت های کاربرد هوشمندسازی و هوش مصنوعی در بهبود فرایند تصمیم گیری سازمانی، افزایش کارآیی و بهینه سازی عملیات، کاهش هزینه های تولید و افزایش راندمان اشاره کرد.

از سویی در این سمپوزیوم با توجه به ارزیابی های انجام شده، شرکت فولاد اکسین خوزستان بواسطه اقدامات و پروژه های پژوهشی در زمینه هوشمند سازی کارخانه و استفاده از هوش مصنوعی در این صنعت که با همکاری شرکت های دانش بنیان انجام داده است، به عنوان پنج شرکت برتر این سمپوزیم معرفی و با اهدا تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار