پس از درخشش اکسینی ها در ۶ ماه ابتدایی ۱۴٠۲؛

اعلام رضایت و تقدیر سهامداران از عملکرد فوق العاده شرکت فولاد اکسین خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 مهر 1402 | 23:19 ب.ظ
اعلام رضایت و تقدیر سهامداران از عملکرد فوق العاده شرکت فولاد اکسین خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با صدور نامه ای به مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، ضمن اعلام رضایت، از عملکرد فوق العاده این شرکت در افزایش ۲٠ درصدی تولید و ۷۵ درصدی سوددهی، تقدیر کرد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان ، دکتر علی رضا زمان پور با صدور نامه ای به مهندس علی محمدی، از توجه مدیریت و اعضای هیئت مدیره این شرکت به حفظ حقوق سهامداران با افزایش تولید و سوددهی و حرکت در جهت پیشبرد اهداف هلدینگ، تقدیر و تشکر کرد.

بنا بر این گزارش، در بخشی از نامه مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی آمده است؛

نظر به بررسی عملکرد دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴٠۲ و افزایش درآمدهای عملیاتی به مزان ۵۶درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل که حاصل افزایش ۲٠درصدی تولید و افزایش ۱۴درصدی فروش و با تاکید و پیگیری های هلدینگ صبا انرژی در خصوص کاهش تولید و فروش کارمزدی و افزایش تولید و فروش مالکیتی در راستای حفظ حقوق سهامداران که در نهایت منجر به افزایش سود خالص به میزان ۷۵درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل گردیده است. دستیابی به بالاترین میزان تولید ماهانه، ناشی از درایت و اهتمام آن مدیریت محترم و اعضای هیئت مدیره جهت پیشبرد اهداف هلدینگ و سایر ذینفعان می باشد. بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر از کلیه عوامل آن مجموعه بعمل می آید. امید است با عنایت به پروردگار متعال و کارکنان دلسوز، همواره در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارید.

گفتنی است، شرکت فولاد اکسین به پشتوانه مجموعه مدیریت توانمند و فعالیت جهادی کارکنان خود، به تولید ۴٠۷ هزار تن در نیمه اول سال ۱۴٠۲ و درآمد شرکت نیز رشد ۵۶ درصدی، به ۸۳ هزار میلیارد ریال رسید.

پس از تغییر رویکرد فروش شرکت و تغییر و توسعه سبد محصولات ورق های API با ارزش افزوده بالاتر، تولید و میزان سوددهی شرکت افزایش یافت و سود خالص شرکت به مرز ۷۶ درصد رسید.

در پایان یادآور می شود، فروش مالکیتی شرکت در نیمه اول امسال، ۸٠ درصد رشد کرده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار