شهردار اهواز:

حوادث هولناک غزه لکه ننگی در تاریخ جنایتکاران است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 مهر 1402 | 16:13 ب.ظ
حوادث هولناک غزه لکه ننگی در تاریخ جنایتکاران است زمان مطالعه: ۲ دقیقه شهردار اهواز گفت: سازمان ملل و دیگر سازمان‌های جهانی و نهادهای بین‌المللی باید بدانند این حادثه هولناک و تلخ لکه ننگی بر صفحه تاریخ جنایتکاران خواهد بود.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا امینی در جلسه ویژه شورای شهر اهواز برای اعلام انزجار از جنایت رژیم غاصب صهیونیستی که امروز (۲۶ مهرماه) با حضور شهردار اهواز و برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد، با تسلیت شهادت جمع زیادی از مردم مظلوم، بی‌پناه و ستم‌دیده مردم غزه، اظهار کرد: شهادت این مردم مظلوم به دست رژیم کودک‌کش، وحشی‌صفت و غاصب صهیونیست و با هدایت آمریکای جنایتکار بوده است که دل همه را به درد آورد.

به گزارش نخبگان، وی افزود: امروز جمع شدیم تا انزجاز خود از این رفتار وحشی‌صفت این غاصبان سرزمین اشغالی با بیش از ۷۰ سال اشغالگری، جرم، جنایت و نسل‌کشی را اعلام کنیم و بگوییم امت اسلامی با وجود این کشتن‌ها و جنایات هولناک، برای محو اسرائیل از صفحه روزگار منسجم‌تر و قوی‌تر و با انگیزه‌تر خواهد شد و این پیام حضرت امام(ره) است.

شهردار اهواز گفت: این فراز بلند را بارها شنیده‌ایم که درخت اسلام با خون شهید آبیاری می‌شود. امروز سفره پرنعمت اسلام در سرتاسر گیتی در حال گسترش است. اگر چه امروز مسلمانان در مظلومیت تمام و محرومیت از بدیهیات زندگی هستند و مخصوصا در سرزمین‌هایی مانند غزه که از آب، غذا و دارو محروم هستند، رنج می‌برند و این جنایت هر چند در ظاهر تلخ و دردآور است اما مانند دیگر جنایت‌ها و محرومیت‌ها موجب رشد و پیشرفت امت اسلامی و ریشه‌کن شدن این رژیم نحس، پلید و خبیث خواهد بود.

امینی بیان کرد: سازمان ملل و دیگر سازمان‌های جهانی و نهادهای بین‌المللی باید بدانند این حادثه هولناک و تلخ لکه ننگی بر صفحه تاریخ جنایتکاران خواهد بود و سازمان‌هایی که با سکوت مطلق خبری بر این جنایت می‌افزایند عملا با این سکوت، مشارکت خود را در این جنایت به جهانیان به اثبات می‌رسانند.

وی عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان پیکره واحد، منسجم، همدل و یکصدا انزجار خود از این واقعه تلخ را اعلام می‌کند و مطمئن باشند که جوانان مقاوم و غیور فلسطینی به زودی پاسخ دندان‌شکنی به آن‌ها خواهند داد.

شهردار اهواز گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبر جوانان فلسطینی در آستانه اتمام است و اگر این حادثه هولناک و ادامه این جنایات به دست رژیم صهیونیستی، توسط سازمان‌های بین‌المللی کنترل و متوقف نشود شاید دامنه این جنگ گسترش بیشتری پیدا کند.

امینی ادامه داد: کشورهای مختلف اسلامی و غیراسلامی تنفر و انزجار خود را نسبت به این حادثه ناگوار اعلام کرده‌اند. ما هم به تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه آزادگان جهان اسلام به ویژه مبارزان مقاومت، مردم عزیز فلسطین به ویژه غزه، آمادگی خود را برای هرگونه جانفشانی و بذل کمک و بخشش در هر زمینه اعلام می‌کنیم.

شهردار اهواز گفت: در هر نقطه از جهان نیاز باشد آماده‌ایم تا به سهم خود حاضر باشیم و تلاش کنیم. پویش بزرگی در سطح کشور برای حضور در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است و اگر نیاز باشد به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابیم، لحظه‌ای درنگ و دریغ نداریم./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار