سردار حاجتی:

ملتی که خون بدهد پیروز است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 مهر 1402 | 16:07 ب.ظ
ملتی که خون بدهد پیروز است زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه ملتی که خون بدهد پیروز است، گفت: شکست اسرائیل نزدیک است، سقوط اسرائیل غاصب از ۲۵ سال هم نزدیک‌تر شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان سردار عبدالرضا مرادحاجتی در حاشیه اجتماع مردم اهواز در محکومیت جنایات رژیم شیطانی صهیونیستی در گفت‌و‌گویی در اهواز، اظهار داشت: واقعا این حادثه دلخراش است و ما به یاد دفاع مقدس می‌اندازد که آمریکا ذلیل زمانی که رزمندگان عملیات انجام می‌دادند پشت جبهه‌ها را مورد هدف قرار می‌داد.

وی در ادامه با بیان اینکه ملتی که خون بدهد پیروز است، گفت: شکست اسرائیل نزدیک است، سقوط اسرائیل غاصب از ۲۵ سال هم نزدیک‌تر شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به حکم جهاد فرماند کل قوا مقام معظم رهبری گفت: وای به حال آمریکا که فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب حکم جهاد بدهد، آنگاه خواهد دید مسلمانان چگونه این نطفه ناپاک را از روی زمین به قهر جهنم خواهند انداخت.

حاجتی با اشاره به اینکه بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه حادثه دلخراش و غم انگیزی است،گفت: این حادثه بسیار دردناک است. ارتشی که تمام توانش به کودکان رسیده است. اگر مرد هستند زمینی بجنگند؛ اگر مقام معظم رهبری اجازه بدهند این رژیم فاسد صهیونیستی را به درک واصل می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری، بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد./ تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار