پیشرفت فیزیکی ۳٠درصدی پروژه احداث یادمان شهدای گمنام فولاد اکسین خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 مهر 1402 | 17:39 ب.ظ
پیشرفت فیزیکی ۳٠درصدی پروژه احداث یادمان شهدای گمنام فولاد اکسین خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه اکسینی ها چشم به راه میزبانی شهید گمنام/پیشرفت فیزیکی ۳٠درصدی پروژه احداث یادمان شهدای گمنام فولاد اکسین خوزستان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان – پروژه احداث یادمان شهدای گمنام شرکت فولاد اکسین خوزستان در حالی به پیشرفت ۳٠درصدی رسیده که دل صدها پرسنل این شرکت بی قرار میزبانی از شهدای گمنام است.

به گزارش نخبگان اکسینی ها در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) شانه‌هایشان را آماده میزبانی از تابوت‌ سه رنگ شهدایی می‌کنند که از جاه و جلال دنیا مقام گمنامی را برگزیدند و بی‌نام و نشان رهسپار منزل ابدیشان شدند.
بر همین اساس، پروژه احداث یادمان شهدای گمنام شرکت فولاد اکسین خوزستان با دستور مدیرعامل از ۲۴ شهریور ماه آغاز به کار کرد و پس از خاکبرداری و پی ریزی، تاکنون مراحل پی کَنی، سنگ چینی، قلوه ریزی و بُتن مگر کف قالب‌بندی فونداسیون آن انجام شده است.
در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه به ۳٠ درصد رسیده و با توجه به اینکه مراحل خرید متریال و مواد اولیه نیز انجام شده، پیش بینی می شود تا اواخر آذرماه پیشرفت فیزیکی به ۶٠ درصد برسد تا مجوز میزبانی از شهدای گمنام صادر شود.
بنا بر این گزارش، با پیشرفت ۶٠ درصدی و پس از طی کردن مراحل صدور مجوز، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم دفن شهید گمنام برگزار می شود و با توجه به اینکه مدت اجرای پروژه ۵ ماه است، همزمان با دهه مبارک فجر، یادمان شهدای گمنام شرکت فولاد اکسین خوزستان به طور رسمی و طی مراسمی آماده میزبانی از زائران می شود.
حال این خاک آماده پذیرایی از گمنامانی است که عرش عظیم آرزوی به آغوش کشیدنشان را دارد. خوشا به حال خاک اکسین که در دل و سینه اش، پیکر مقدس شهدای گمنام آرام می گیرد. خوشا به بخت بلند کارکنان اکسین که سنگر تولید را آماده میزبانی از شهدای سنگر دفاع مقدس می کنند.خوشا به حال درختهای اکسین که زین پس، شکوفه هایشان را با نام شهدا باز می کنند و برگهایشان را به بوی شهدا طراوت می دهند.
و خوشا به حال همه ما اکسینی ها، که همسایه دیوار به دیوار شهدا می شویم./ روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان،

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار