لزوم خرید مستقیم از تولیدکنندگان برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 مهر 1402 | 17:33 ب.ظ
لزوم خرید مستقیم از تولیدکنندگان برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان با اشاره به خرید مستقیم ماشین‌آلات خدماتی شهرداری‌های استان، بر لزوم خرید مستقیم از تولیدکنندگان برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها تاکید کرد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان – علی‌اکبر حسینی محراب در مراسم توزیع ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات خدماتی بین شهرداری‌های استان خوزستان که دیروز (۱۹ مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: معاونت عمرانی استانداری و شهرداری‌ها و شوراها اقدام خوبی انجام دادند و توانستند از محل بودجه‌های تخصیصی، امکانات و ماشین‌آلات مختلفی همچون کامیون، زباله‌کش، ماشین آتش‌نشانی و … فراهم کنند.

به گزارش نخبگان، وی افزود: این امکانات در همه مناطق استان خوزستان چه مناطق محروم و مرزی که در ایام اربعین این ماشین‌آلات خدمات‌دهی می‌کردند و چه در سایر مناطق، توزیع خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: این دستگاه‌ها به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری شده است و این کار موجب صرفه‌جویی به مبلغ حدود ۴۵ میلیارد تومان شد. امیدواریم دیگر دستگاه‌ها نیز با حمایت نهادهای نظارتی خریدهای خود را به صورت مستقیم انجام دهند تا حقوق بیت‌المال رعایت شود./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار