نماینده اهواز در مجلس عنوان کرد

آمادگی پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 مهر 1402 | 10:11 ق.ظ
آمادگی پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از آمادگی برای پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان برای احداث باند دوم و توسعه فرودگاه اهواز خبر داد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش اعتدال نخبگان مجتبی یوسفی در گفت و گویی، اظهار کرد: در حال حاضر آمادگی وجود دارد تا ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه اهواز و احداث باند دوم این فرودگاه اختصاص یابد.وی افزود: فرودگاه اهواز چهارمین فرودگاه کشور است و باید مشکل زمین این فرودگاه حل شود تا بتوان نسبت به توسعه آن اقدام کرد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از دو سال است که پیگیر حل این مساله هستیم و این اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی نیز وجود دارد و باید از آن بهره‌مند شد.

یوسفی عنوان کرد: این آمادگی وجود دارد که اگر مسئولان استان کمک کنند، این مساله را در سطح ملی نیز پیگیری کنیم تا شاهد توسعه فرودگاه اهواز و احداث باند دوم فرودگاه باشیم.

وی ادامه داد: اگر این احداث انجام شود، محدودیتی که برای نشستن و برخاستن پروازها در فرودگاه اهواز وجود دارد برطرف خواهد شد و این مساله می‌تواند به افزایش پروازهای فرودگاه کمک زیادی کند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع احداث باند دوم فرودگاه اهواز و توسعه این فرودگاه باید از سوی مسئولان استانی در سطح استان و همچنین کشور پیگیری شود تا با جذب اعتباری که در نظر گرفته شده بتوان شاهد تحقق این طرح بود./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار