مهندس ناصری: در نیمه نخست ۱۴۰۲، بیش از ۱۰۰ درصد برنامه تولید نفت و گاز مارون محقق شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 مهر 1402 | 10:09 ق.ظ
مهندس ناصری: در نیمه نخست ۱۴۰۲، بیش از ۱۰۰ درصد برنامه تولید نفت و گاز مارون محقق شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه دومین جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در سال ۱۴۰۲، شنبه ۱۵ مهر با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار گردید.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان – به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیرعامل این شرکت ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای مثبت و امیدآفرین کارکنان این شرکت گفت: خوشبختانه در نیمه نخست سال ۱۴۰۲، موفق شدیم فراتر از برنامه ابلاغی، تولید نفت خام را به میزان بیش از ۱۰۰ درصد تحقق بخشیم و این درحالی است که شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به عنوان تنها تامین کننده خوراک یکی از پالایشگاه های کلیدی کشور، به هیچ وجه کاهش تولید را بجز در موارد تعمیراتی، تجربه نکرد.

مهندس قباد ناصری افزود با انجام ۳۲۳ مورد اسیدکاری، مشبک کاری، مسدودسازی ، احیاء و آزمایش درون چاهی، ۴۲۰ مورد عملیات های بازدید و نظارت بر کیفیت و کمیت نفت و گاز تولیدی توسط مهندسی فرآورش  و انجام ۳۱ اصلاحیه فرایندی جهت افزایش بهره وری و نگهداشت تولید در واحدها می توان مطمئن بود که با افزایش ظرفیت انتقال و فرآورش نفت نمکی، از کاهش روزانه  ۲۰ هزار بشکه نفت در فرایند  تولید جلوگیری خواهد شد.

وی استفاده از دستگاه های تفکیک گر سیار نفت (MOS) وفرآورش سیار نفت(MOT) را بسیار اثربخش توصیف کرد و یادآور شد که با استفاده از آنها در نیمه نخست سال جاری بیش از ۸۷ هزار و ۲۰۰ بشکه نفت خام استحصال و به مدار تولید بازگردانده شده است .

مهندس علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکی از مهم ترین شرکت های بهره بردار دانست که در مسیر تولید و عمل به مسئولیت های اجتماعی، گام های مثبت و قابل قبولی را برداشته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار