در حاشیه جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز مارون تاکید شد

مهندس دانشی: تولید، با مطالعات جامع زمین شناسی افزایش یابد

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 مهر 1402 | 10:08 ق.ظ
مهندس دانشی: تولید، با مطالعات جامع زمین شناسی افزایش یابد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مهندس علیرضا دانشی همچنین شرط توسعه و دستیابی به اهداف را”علمی شدن” سازمان دانست و اظهار داشت: علم یعنی انضباط و ایجاد تحول مبنایی در نگرش و برنامه ریزی؛ باید در کنار یکدیگر راهبردهای نوین علمی را کشف و در سازمان جاری کنیم تا به اهداف تولیدی مان برسیم.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در دومین جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در سال ۱۴۰۲ که شنبه ۱۵ مهر برگزار شد، تاکید کرد پتانسیل کشف شده در مناطق نفتخیز جنوب ما را به سوی افزایش ۲۵۰ هزار بشکه ای تولید هدایت می کند و برای تحقق این مهم، انجام مطالعات جامع زمین شناسی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس علیرضا دانشی همچنین شرط توسعه و دستیابی به اهداف را”علمی شدن” سازمان دانست و اظهار داشت: علم یعنی انضباط و ایجاد تحول مبنایی در نگرش و برنامه ریزی؛ باید در کنار یکدیگر راهبردهای نوین علمی را کشف و در سازمان جاری کنیم تا به اهداف تولیدی مان برسیم.

وی افزود: نیازمند ایجاد مراکز تحقیقات بین المللی  با کشورهای دوست هستیم چرا که برخی از مسائل فرایندی ما در حوزه کلان تعریف می شوند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همچنین توسعه مخازن خامی، ارتقاء سطح دانش سازمانی، پیگیری مجدانه پروژه های مرتبط با سیستم های کنترلی و در کل فعالسازی کامل پروژه های مناطق نفتخیز جنوب را خواستار شد.

شایان ذکر است بنابر گزارش مهندس علیرضا دانشی، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توانسته است طی شش ماهه نخست سال جاری، تولید نفت خام خود را به میزان حدود ۹۰۰ هزار بشکه در روز افزایش داده و ۷۷ پروژه بزرگ و حیاتی مرتبط با تولید را به اتمام برساند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار