قانون‌گذاران باید صد درصد پشتیبان نیروی انتظامی باشند

تاریخ انتشار: شنبه 15 مهر 1402 | 16:53 ب.ظ
قانون‌گذاران باید صد درصد پشتیبان نیروی انتظامی باشند زمان مطالعه: ۳ دقیقه استاندار خوزستان گفت: قانون‌گذاران و قانون‌مداران باید به صورت صد درصدی پشتیبان نیروی انتظامی باشند و با قوت از آن‌ها حمایت کنند.
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اعتدال نخبگان/ علی‌اکبر حسینی محراب در صبحگاه مشترک فراجا که امروز (۱۵ مهرماه) به مناسبت هفته نیروی انتظامی در اهواز برگزار شد، خطاب به این نیروها اظهار کرد: نیروی انتظامی رکن رکین امنیت کشور است. در خوزستان اساس امنیت بر دوش شما است و ممنون شما هستیم. اگر در بخش‌ها، روستاها و شهرها امنیت وجود دارد از سبزی نام و یاد شما است. شما سینه در سینه، مشت در مشت، در پهنای همه آبادی‌ها در برابر طاغوت بیداد و ستم ایستاده‌اید و در مصاف با اهریمنان شب‌پرست، بر پیکره ظلم تیر و تبر فرود می‌آورید و بر ریشه فساد تیشه می‌کوبید.

وی افزود: در سایه تلاش و حضور ایثارگرانه سربازان سرافراز راه امنیت، ظلم جرات برآمدن ندارد. شما آیه‌های روشن عدالت بر سطر سطر کتاب زمان هستید و نام بلندتان جاودانه است و روز و هفته و سال‌تان مبارک باشد. آرزوی همه انسان‌ها داشتن دنیایی سراسر صلح و آرامش است. همیشه دیوهای سیاه وجود دارند و می‌خواهند هنجارها، رسوم اجتماعی، حریم جامعه و شهروندان ما را نقض کنند و شما فرشته‌های نجات هستید که با اهریمنان به جنگ می‌پردازید. همه مردم معتقد هستند که باید یک نیروی مقابله‌گر با دیوسیرتان وجود داشته باشد و در کشور ما برای امنیت دست روی نیروی انتظامی می‌گذارند و می‌گویند نیروی انتظامی یک نیاز برای یک جامعه آرمانی و سالم است.

استاندار خوزستان گفت: حتی کنشگران و روشنفکران و کسانی که برخی مواقع نظام جمهوری اسلامی را به کنش می‌کشانند می‌گویند باید نیروی انتظامی و امنیت وجود داشته باشد. نیرویی که با اقتدار در مقابل اخلال‌گران نظم و امنیت و فساد اقتصادی و اداری بایستد و ریشه ظلم و زورگویی را بکند و آرامش و عدالت را به ارمغان بیاورد.

حسینی محراب عنوان کرد: بدون امنیت، نه خوراک لذتی دارد، نه در خانواده انس ایجاد می‌شود و نه جامعه آرامش دارد. شما در کنار جان ‌برکفان بسیج، سپاه، ارتش و مرزبانان غیور باید این اقتدار را در این پهنه نظام اسلامی با قدرت حفظ کنید و آمادگی کامل داشته باشید.

وی بیان کرد: بار دستورهای مقام معظم رهبری، قانون اساسی و قوانین بالادستی که به نیروی انتظامی ماموریت می‌دهند، بر دوش شما است و شورای عالی امنیت ملی، شورای امنیت کشور و شورای تامین خوزستان مثل کوه تا انتها در کنار و پشت شما هستند تا این ماموریت‌ها را اجرا کنید. وقتی که مامور نیروی انتظامی می‌خواهد ماموریت را اجرا کند هیچ‌کس حق ندارد در مقابل او مانع ایجاد کند و هیچ کس حق ندارد از کسی که قانون را رعایت می‌کند، حمایت نکند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: قانون‌گذاران و قانون‌مداران باید به صورت صد درصدی پشتیبان نیروی انتظامی باشند و با قوت از آن‌ها حمایت کنند. من به عنوان نماینده شورای تامین اعلام می‌کنم که ما در کنار و با نیروی انتظامی هستیم. نیروی انتظامی نیز باید به فرمانده کل قوا قول دهد که از تمام توان و سعی خود برای اجرای قانون و عدالت و آرامش‌ بخشیدن به خانواده‌ها استفاده کند.

وی افزود: آمار شهدای نیروی انتظامی در سال جاری موجب افتخار ما است، هر چند کم شدن یک عزیز از این جمع نیز طاقت‌فرسا و سخت است. با خون این شهدا بیعت می‌کنیم و راهشان را ادامه می دهیم و انتقام‌شان را از دیوسیرتان می‌گیریم.

حسینی محراب گفت: درود خدا بر سربازان که رکن رکین این امنیت در نیروی انتظامی هستند و همه ماموریت‌ها بر دوش آن‌ها است. درود خدا بر افسران و درجه‌داران که کمک بزرگی برای تامین امنیت در خوزستان انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: حضرت آقا نیروی انتظامی را نخبگان عدالت می‌داند. وقتی مردم این نیروها را می‌بینند آرامش پیدا می‌کنند و دشمنان و دیوسیرتان احساس ترس و وحشت پیدا می‌کنند و مرگشان فرا می‌رسد و این نشان از قدرت فرماندهی نیروی انتظامی است.

استاندار خوزستان گفت: همه دوستان ما در کنار هم با وحدت و صمیمیت باید نقشه راه را با کار کارشناسی بکشند و دنبال کند تا بتوانیم با قدرت به فرمانده کل قوا بگوییم که بیعت‌کنندگان با شما، با جان و دل از امنیت و آرامش مردم دفاع می‌کنند. / ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار