دفاع از مطالبات کارکنان نفت، دفاع از نظام است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1402 | 17:34 ب.ظ
دفاع از مطالبات کارکنان نفت، دفاع از نظام است زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده تام الختیار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در دیدار با نمایندگان کارکنان نفت جنوب بر پیگیری جدی مطالبات کارکنان تا حصول نتیجه تاکید کرد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان- تعدادی از نمایندگان کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یکشنبه ۹ مهرماه، با تجمع در ساختمان مدیریت شرکت (بلوک ۲) با نماینده تام الاختیار مدیرعامل و مدیر منابع انسانی مناطق نفتخیز جنوب دیدار و مطالبات خود را بیان کردند.

بخشی از مطالبات کارکنان در این تجمع شامل اجرای ناعادلانه ماده ۱۰، مشکلات در نتیجه اعمال سقف حقوق کارکنان در مناطق عملیاتی، افزایش مالیات و کاهش دریافتی کارکنان نسبت به سال گذشته، نا برابری میزان افزایش حقوق در مقابل تورم و عدم اختصاص امتیاز خانوار به کارکنان زن متاهل و دید مجرد به آنان بوده است.

مهندس صفر علی رئیسی، ضمن استماع مطالبات کارکنان، سخنان آنان را بر حق دانست و گفت: مطالبات کارکنان به جا و منطقی است و مدیریت عالی مناطق نفتخیز جنوب از ابتدای شکل گیری این مشکلات برای کارکنان و پیش از ثبت و بیان اعتراض از سوی کارکنان، پیگیر حل مسائل بودیم.

وی افزود: حل بسیاری از مطالبات از دست مدیریت مناطق نفتخیز جنوب خارج است و به وزارت و شرکت ملی مربوط است و برخی نیز مانند سقف حقوق کارکنان مناطق عملیاتی از سوی مجلس و نمایندگان مجلس باید پیگیری شود.

نماینده تام الاختیار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به برخی اقدامات در زمینه پیگیری مطالبات، اذعان داشت: نامه نگاری و مکاتبات مهندس دانشی با تهران به صورت مسمتر بوده و به صورت شفاف و مستقیم مسائل به گوش مدیرعامل شرکت ملی نفت، وزیر و حتی رئیس جمهور رسیده است.

وی ادامه داد: مدیرعامل مناطق حتی در دیدار با چند نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، مسائل و مشکلات کارکنان را بیان کردند و خواهان پیگیری مسائل از سوی نمایندگان استان نیز شدند.

مهندس رئیسی در خصوص اهمیت دفاع و پیگیری مطالبات کارکنان نفت نیز تصریح کرد: در دیدارها و نشست‌های متعدد مدیران نفت جنوب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران عالی وزارت نفت و دولت و شخصیت‌های عالی دولتی، بر پیگیری جدی مطالبات کارکنان تاکید شده و جمله مشترک در تمام جلسات این بوده که امروز دفاع از صنعت نفت و پیگیری مطالبات کارکنان، دفاع از نظام و کشور است/ منبع: پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز جنوب

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار