به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی انجام شد؛

بازدید مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از واحد HSE

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 مهر 1402 | 19:12 ب.ظ
بازدید مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از واحد HSE زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان تاکید کرد و از تامین و تکمیل امکانات و تجهیزات ایمنی مورد نیاز واحد HSE شرکت خبرداد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان- به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس علی محمدی در حاشیه بازدید از واحدهای ایمنی و آتش نشانی شرکت، اظهار کرد: آتش نشان ها در طول سالیان گذشته در حوادث مختلف با در خطر انداختن جان خود برای حفظ جان هموطنان، ایثار کردند.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان را ضروری دانست و افزود: مجموعه واحد ایمنی شرکت فولاد اکسین با تامین امنیت جانی کارکنان، ضمن اطمینان خاطر پرسنل، بزرگترین آرامش را به همکاران انتقال می دهد.

مهندس محمدی: تجهیزات و امکانات ایمنی فولاد اکسین بروز می شود

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از تامین و تکمیل امکانات و تجهیزات ایمنی مورد نیاز خبرداد و تاکید کرد: علاوه بر تجهیز هرچه بیشتر واحد ایمنی و آتش نشانی شرکت، باید فضای مناسبی جهت ورزش و حفظ آمادگی این واحد فراهم شود.

محمدی ادامه داد: حساسیت و اهمیت خطر پذیری در واحد ایمنی، از واحد تولید بیشتر است، بنابراین باید در موضوع میزان پرداخت حقوق، دستمزد و پاداش با سایر بخش های مهم شرکت نزدیک و در اولویت باشد.

وی بیان کرد: ساختمان ایمنی و آتش نشانی شرکت باید در شأن مجموعه فولاد اکسین باشد و برای تکمیل و احداث ساختمان مناسب برنامه ریزی شود و مجموعه مدیریت شرکت نیز هرگونه حمایت مالی و سازمانی را انجام می دهد.

همچنین مهندس علی محمدی در حاشیه این بازدید با کارکنان اورژانس با پزشکان و کارشناسان بهداشت حرفه‌ای محیط زیست ایمنی و آتش نشانی دیدار و گفتگو کرد.

بنا بر این گزارش، کارکنان این واحدها نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد خود، به بیان بخشی از نیازهای خود در حوزه‌های تجهیزات ماشین آلات و نیروی انسانی پرداختند.

گفتنی است، این بازدید با حضور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به همراه معاون اداری مالی، مدیر امور اداری و منابع انسانی و مدیر روابط عمومی شرکت و به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی انجام شد.

به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی انجام شد؛ بازدید مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از واحد HSE/مهندس محمدی: تجهیزات و امکانات ایمنی فولاد اکسین بروز می شود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار