با تولید بیش از ۳۹۰ هزار ورق؛

رکورد ۱۲ ساله تولید ام.دی.اف نیشکر شکسته شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مهر 1402 | 13:44 ب.ظ
رکورد ۱۲ ساله تولید ام.دی.اف نیشکر شکسته شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه با تولید بیش از ۳۹۰ هزار ورق ام.دی.اف در ۶ ماه اول سال جاری، رکورد ۱۲ ساله تولید این محصول در شرکت لوح سبز جنوب شکسته شد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
اعتدال نخبگان –  لوح سبز جنوب از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر است که حالا محصولاتش به‌عنوان یک برندِ معتبر جهانی به بیش از ۱۲ کشور صادر می‌شود و توانسته با استفاده از باگاس نیشکر، تحولی در صنایع چوبی ایجاد کند.مدیرعامل این شرکت در گفت‌و‌گویی با روابط‌عمومی رکوردشکنی در تولید ام.دی.اف را ثمره برنامه‌ریزی‌ها و همچنین همّت کارکنان برشمرد و تاکید کرد که این افزایش تولید در راستای تحقق شعار سال و همچنین سیاست‌های ابلاغی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است.

تحقق ظرفیت ۸۳ درصدی تولید ام.دی.اف

به گفته پژمان چهرازی، متوسط ظرفیت کسب شده به همراه کیفیت در ۶ ماه اول سال جاری به میزان ۸۳ درصد بوده، که این آمار نشان از عزم جدی به‌منظور افزایش میزان تولید این محصول در کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی کارخانه در ۱۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، بیان داشت که هدف رسیدن به ظرفیت اسمی کارخانه است که با تلاش و برنامه‌ریزی محقق خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کیفیت ام.دی.اف تولیدی شرکت لوح سبز جنوب تا آنجا است که به ترکیه که مهد تولید ام.دی.اف است صادر می‌شود و بِرند این شرکت خریداران زیادی دارد.

سهم پنج درصدی نیشکر از بازار ام.دی.اف

این شرکت بزرگترین تولیدکننده تخته ام.دی.اف از باگاس نیشکر با ظرفیت ۱۳۲ هزار مترمکعب در سال است که در کنار اشتغال‌زایی، نقش مهمی را در حفظ و صیانت از محیط زیست ایفا کرده است.

لوح سبز جنوب در دل کشت و صنعت امام خمینی(ره) قرار گرفته و با افتتاح آن در دهه ۹۰، پسماند نیشکر به‌جای سوختن، به ثروتی برای ساختن مبدل شده است.

با توجه به تولید این محصول در شرکت لوح سبز جنوب، در حال حاضر، سهم صنعت نیشکر از بازار ام.دی.اف ایران پنج درصد است که با راه‌اندازی یک کارخانه دیگر تولید ام.دی.اف در کشت و صنعت امیرکبیر، صنعت نیشکر سهم بیشتری از این بازار را از آنِ خود خواهد کرد./ روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار