معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:

بهره بردن از توانمندی جهاد دانشگاهی باید اولویت صنایع خوزستان باشد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مهر 1402 | 13:37 ب.ظ
بهره بردن از توانمندی جهاد دانشگاهی باید اولویت صنایع خوزستان باشد زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان با بیان اینکه بهره بردن از دانش و توانمندی جهاد دانشگاهی باید در اولویت صنایع قرار بگیرد، گفت: باید اولویت عقد قراردادهای پژوهشی و فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه صنایع به مجموعه‌های استانی داده شود.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان – دکتر محمد راضی‌جلالی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (۵ مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: یکی از بخش‌هایی که امروز بازدید کردیم مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان بود. درمان ناباروری یکی از چالش‌های کنونی کشور است زیرا در سال‌های اخیر درصد ناباروری افزایش یافته است.

وی افزود: بسیاری از این ناباروری‌ها، روش‌های درمانی خاصی دارند و معمولا این روش‌ها منتج به نتیجه می‌شود اما این روند به یک سری خدمات، تکنولوژی‌ها و دانش نیاز دارد که در جهاد دانشگاهی خوزستان با تلاش‌های خوب در این مرکز توانسته‌اند خدمات خوبی به مردم ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان گفت: یکی از مهم‌ترین جنبه‌های فرهنگی، بحث ثبات خانواده است و حلقه‌های بسیاری از خانواده‌ها به دلیل مسائل ناباروری گسسته شده است. یکی از اهداف سازمان جهاد دانشگاهی در راستای مستحکم کردن پیوند خانواده، مدیریت و رفع چالش‌های ناباروری به روش‌های مختلف است و کارهای خوبی در این زمینه انجام شده و رضایت‌مندی بسیار خوبی حاصل شده است.

راضی جلالی گفت: این مجموعه نیاز به حمایت دارد و با توجه به رویکرد خوب آن، همه موظف هستیم از آن حمایت کنیم. دانش درمان ناباروری روز به روز در حال توسعه است و به همین نسبت نیز تجهیزات و تکنولوژی جدید به بازار می‌آید و در شرایط کنونی هزینه بالایی بر دوش چنین مجموعه‌هایی می‌گذارد بنابراین انتظارات حمایتی این مجموعه‌ها از نهادهای حاکمیتی، در راستای ارائه خدمات به روزتر و ارزشمندتر است.

 

وی با تاکید بر لزوم حمایت صنایع از سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و تقویت ارتباط بین این مجموعه و صنایع، عنوان کرد: در سایر بخش‌های این مجموعه انقلابی نسل جدید دانشگاه‌ها، شاهد آموزش، پژوهش، ارتباط با صنعت و مباحث مربوط به فناوری و نوآوری هستیم.

وی افزود: این سازمان توانسته است با تکیه بر دانش خوب و جوانان پر تلاش و با انگیزه و انقلابی، دستاوردهای خوبی داشته باشد و امیدواریم در فرصت‌های بعدی از دیگر بخش‌های این سازمان نیز بازدید کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان با اعلام آمادگی برای حمایت از سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، گفت: امیدواریم بهره بردن از این دانش و توانمندی در اولویت صنایع قرار بگیرد. باید اولویت عقد قراردادهای پژوهشی و فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه صنایع به مجموعه‌های استانی داده شود؛ این امر می‌تواند موجب تقویت این مجموعه‌ها شود تا نسل جوان تقویت شود و مسیر صعود به قله‌های دانش که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، تسهیل شود. / ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار