صبحگاه مشترک بسیجیان صنعت نفت جنوب در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 مهر 1402 | 10:43 ق.ظ
صبحگاه مشترک بسیجیان صنعت نفت جنوب در اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک بسیجیان صنعت نفت جنوب در اهواز برگزار شد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان- در این مراسم که سردار باقری ، جانشین سپاه حضرت ولی عصر  (عج) خوزستان و جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان حضور داشتند ،  نماینده ولی فقیه در خوزستان با تبریک هفته دفاع مقدس گفت :  در هشت سال دفاع مقدس قدرتهای نظامی و مالی در دفاع از صدام و رژیم بعث بودند اما رزمندگان ما ایستادند .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود : مهمترین دستاورد دفاع مقدس  این است که یک وجب خاکمان را در احتیار دشمن ندادیم این درحالی است که  در دوران های قبل از انقلاب بخش هایی از کشورمان جدا شد.

وی ادامه داد : دشمنان پس از انقلاب اسلامی به هر بهانه ای از شکست انقلاب خبر میدادند  اما خودشان بارها  شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد : کشورهایی که در زمان جنگ یک فشنگ به ما نمی دادند  امروز برای پهبادهای ما صف میکشند .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است ، بیان کرد : این نشان از قدرتمندی و ایستادگی ماست و  نشانگر حضور شما بسیجیان در همه عرصه هاست

 سرهنگ پاسدار  حسن باقری فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان صنعت نفت _جنوب در این مراسم با تجلیل از بسیجیان صنعت جنوب گفت : بسیحیان این مرکز همه از متخصصان صنعت نفت می باشند که از جایگاه اجتماعی مناسبی برخوردارند و همواره در حال خدمت در همه عرصه های صنعت نفت کشورند

صبحگاه مشترک بسیجیان صنعت نفت جنوب در اهواز

در پایان این مراسم با اهدای لوح از خانواده های معظم شاهد تجلیل شد ./خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار