ضرورت شاداب سازی مدارس و تقویت حس تعهد به وطن در دانش آموزان

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 شهریور 1402 | 14:06 ب.ظ
ضرورت شاداب سازی مدارس و تقویت حس تعهد به وطن در دانش آموزان زمان مطالعه: < 1 دقیقه سردار حسن شاهوارپور در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: با احتساب خانواده دانش آموزان جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر در استان، به امور مربوط به بازگشایی مدارس مرتبط هستند. 
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرمانده سپاه خوزستان: آموزش‌ها در مدارس باید به سمتی سوق داده شود که حس تعهد، وطن دوستی و افتخار به ارزش‌های اصیل در بین دانش آموزان، بیش از پیش تقویت یابد.


به گزارش نخبگان ، سردار حسن شاهوارپور در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: با احتساب خانواده دانش آموزان جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر در استان، به امور مربوط به بازگشایی مدارس مرتبط هستند.

وی گفت: باید فضای مدارس شاداب سازی شود تا شرایط برای استقبال از دانش آموزان در بهترین حالت ممکن باشد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان یادآورشد: پویایی فضا‌های علمی و آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها همواره باید مورد توجه قرار گیرد تا زمینه‌ای برای سوء استفاده محیط‌های آموزشی توسط بدخواهان ملت ایران فراهم نشود.

در ادامه این نشست دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: افراد زیادی در این کشور شهید می‌شوند تا دانش آموزان این مرز و بوم در آرامش به تحصیل خود بپردازند و آینده ساز کشور باشند، لذا باید از توانمندی و پیشرفت این سرمایه‌های ملی حفاظت و حراست کرد.

بهمن شهریاری با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید با پدران و مادران دانش آموزان ارتباط تنگاتنگ داشته باشند گفت: ارتقاء آگاهی و سواد رسانه‌ای دانش آموزان و خانواده آن‌ها ضروری است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: دانش آموزان باید اطلاع داشته باشند که چگونه در برابر بمباران‌های رسانه‌ای دشمنان رفتار کنند.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است./خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار