اجرای پروژه‌ها در قالب ترک تشریفات، زمینه بروز رانت را ایجاد می‌کند

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 شهریور 1402 | 18:27 ب.ظ
اجرای پروژه‌ها در قالب ترک تشریفات، زمینه بروز رانت را ایجاد می‌کند زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان با بیان این که اجرای پروژه‌ها در قالب ترک تشریفات زمینه بروز رانت و سوء استفاده را ایجاد می‌کند، گفت: در بحث مبارزه با مفاسد باید گلوگاه‌های شکل‌گیری فساد تحت نظارت باشند و در این خصوص باید پیشگیری در اولویت باشد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان با بیان این که اجرای پروژه‌ها در قالب ترک تشریفات زمینه بروز رانت و سوء استفاده را ایجاد می‌کند، گفت: در بحث مبارزه با مفاسد باید گلوگاه‌های شکل‌گیری فساد تحت نظارت باشند و در این خصوص باید پیشگیری در اولویت باشد.


اعتدال نخبگان : علی اکبر حسینی محراب در نشست جذب اعتبارات عمرانی که امروز ۲۷ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخصه‌هایی که مدیران باید مدنظر خود قرار دهند بحث مدیریت مالی بر زیر مجموعه خود است و باید این مهم را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اگر مدیران به مساله مدیریت بر زیرمجموعه و هم چنین بحث نظارت بر امور مالی سازمان و یا شرکت خود توجه کافی نداشته نباشد زمینه سوء استفاده فراهم می‌شود و نباید اجازه چنین کاری را داد.

استاندار خوزستان‌ با اشاره به بحث سفارش خرید در شرکت‌ها و سازمان‌ها گفت: برای انجام سفارش خرید مسئولان باید از چند مرکز استعلام قیمت محصول مورد نظر را بگیرند و به هزینه‌های دیگر از جمله حمل و نقل نیز توجه داشته باشند تا هزینه‌های اضافی پرداخت نکنند.

حسینی محراب عنوان کرد: این که فردی در سطوح مدیریتی به دلیل مسائل مالی احضار یا بازداشت شود از نظر بحث شفافیت مالی و مقابله با فساد خوب است اما در کل رخ دادن چنین مسائلی برای ما ناراحت کننده است.

وی در خصوص بحث مبارزه با فساد گفت: در بحث مبارزه با مفاسد باید گلوگاه‌های شکل‌گیری فساد تحت نظارت باشند و در این خصوص باید پیشگیری در اولویت باشد.

استاندار خوزستان با بیان این که اجرای پروژه‌ها در قالب ترک تشریفات زمینه بروز رانت و سوء استفاده را ایجاد می‌کند، عنوان کرد: مدیران نباید اجازه دهند چنین مسائلی رخ دهد و مناقصه‌ها به موقع و پیش از پایان سال مالی انجام شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار