حاشیه های سفر دکتر روحانی به خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 | 22:53 ب.ظ
حاشیه های سفر دکتر روحانی به خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان : سفر تبلیغاتی دکتر حسن روحانی به استان خوزستان برای انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری با حاشیه هائی همراه بود. به گزارش نخبگان ، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان پیش از سخنرانی وی طی سخنانی مهمترین مطالبات مردم این استان را جلوگیری از انتقال آب کارون برای مصارف کشاورزی عنوان کرد. حمید […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان : سفر تبلیغاتی دکتر حسن روحانی به استان خوزستان برای انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری با حاشیه هائی همراه بود.

به گزارش نخبگان ، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان پیش از سخنرانی وی طی سخنانی مهمترین مطالبات مردم این استان را جلوگیری از انتقال آب کارون برای مصارف کشاورزی عنوان کرد.
حمید کهرام در سخنرانی دکتر روحانی در جمع هوادارانش در ورزشگاه تختی اهواز اظهار کرد: خوزستان دارای زمین های بسیار حاصلخیز است و می توان کشاورزی را در این استان توسعه داد، که مهمترین مطالبه مردم خوزستان جلوگیری از انتقال آب برای مصارف کشاورزی است.
وی تصریح کرد: در دولت یازدهم هیچگونه مصوبه ای برای انتقال آب نداشتیم و درخواست داریم در دولت دوازدهم نیز از انتقال آب جلوگیری شود.
کهرام به نمایندگی از همه اقوام و قبایل خوزستان از حضور رئیس جمهوری قدردانی کرد و افزود: خوزستان هیچگاه چنین جمعیت باشکوهی را برای استقبال ندیده است.
وی با اشاره به طرح های بزرگ دولت یازدهم در خوزستان گفت: طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری (طرح رهبری) از جمله اقدامات مهم دولت بوده که درخواست داریم در دولت دوازدهم ادامه یابد.
کهرام همچنین از تصویب بودجه های خوب برای استان و آغاز اجرای طرح مقابله با ریزگردها و مهار کانونهای گرد و غبار در این دولت نیز قدردانی کرد.

*سخنرانی دکتر روحانی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری قرار بود در ساعت ۱۹ آغاز شود اما هواداران وی، با وجود گرمای بالای ۴۰ درجه اهواز، از حدود ساعت ۱۶ برای شرکت در این سخنرانی در ورزشگاه تختی اهواز، حضور یافته بودند.

*تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان با در دست داشتن پوسترها و پلاکارهای تبلیغاتی دکتر روحانی و یا پوشیدن لباس ها و آویختن شال هایی به رنگ سبز و بنفش در این مراسم شرکت کردند.

*زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز و سکوهای تماشاگران مملو از هواداران روحانی بود و مجری مراسم در پایان اعلام کرد که بیش از ۵۰ هزار نفر در این سخنرانی شرکت کرده اند.

*شاهنامه خوانی، شعرخوانی به زبان عربی و شعر خوانی به لهجه بختیاری نیز در این مراسم اجرا شد.

*کانال های مخالف دکتر روحانی با انتشار اخبار و تصاویر غیرواقعی از صندلی های خالی، سعی داشتند این مساله را القا کنند که ورزشگاه تختی خالی است و اهوازی ها از این سخنرانی استقبال نکرده اند، اما ساعتی بعد، با انتشار تصاویر و ویدیوهای مراسم خلاف آن اثبات شد.

*شعارهای هواداران خوزستانی روحانی نیز در این مراسم جالب بود. ‘ما که هوا نداریم، هنوز هواتو داریم‘ ؛ ‘خوزستان یک کلام، روحانی والسلام‘ ؛ ‘روحانی، روحانی، حمایتت می کنیم‘بخشی از این شعارها بود.

*تعدادی از مسئولان سابق خوزستان و نمایندگان مجلس نیز در این مراسم شرکت کردند. محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، بخشنده معاون وزیر کشاورزی، علی ساری و جواد کاظم نسب الباجی نمایندگان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه درمجلس، عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان، احمد سیاحی معاون عمرانی سابق استاندار، حجت الاسلام فیاضی رئیس شورای راهبردی ستاد روحانی در خوزستان، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی رئیس ستاد اصولگرایان حامی روحانی و نماینده سابق شوشتر و گتوند در مجلس و جاسم شدیدزاده رئیس ستاد عربی روحانی در خوزستان تعدادی از مقاماتی بودند که در این مراسم حضور یافتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار