در راستای جهاد تبیین و ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه؛

سومین جـشنواره مطبوعاتی «شـهد رسانه» برگزار می‌شـود

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 شهریور 1402 | 18:04 ب.ظ
سومین جـشنواره مطبوعاتی «شـهد رسانه» برگزار می‌شـود زمان مطالعه: ۲ دقیقه طبق فراخوان‌منتشر شده در سایت این شرکت، اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در مدّت زمان تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برگزاری سومین جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» خبر داد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

طبق فراخوان‌منتشر شده در سایت این شرکت، اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در مدّت زمان تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برگزاری سومین جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر ولید آلبوناصر ضمن تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول که بهار دل‌های مؤمنان است و رویش دوباره نشاط و شادمانی، تاکید کرد که همزمانی انتشار فراخوان سومین جشنواره شهدِ رسانه را با این ماه پُربرکت به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم همچون گذشته، خبرنگاران با نگاه خلاقانه در آفرینش آثار، در بُعد محلّی و ملّی، بازوی توسعه‌ای این صنعت شوند.

وی با اشاره به برگزاری موفّق دو دوره جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه، تاکید کرد، تلاش بر این است که این رویداد رسانه‌ای در سومین دوره، با تاکید بر نقاط قوّت و بهره‌مندی از دیدگاه‌های اساتید رسانه‌ای، بیش از پیش در راستای ایجاد نشاط و افزایش رقابت سازنده بین اصحاب رسانه گام بردارد.

مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استقبال رسانه‌های استانی و سراسری از این جشنواره را در دوره‌های قبلی، مطلوب ارزیابی کرد و این استقبال را پشتوانه‌ای برای صنعت نیشکر در انعکاس هر چه بهتر ظرفیت‌های صنعت نیشکر و بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های نخبگان دانست.

آموزش خبرنگاران متخصّص حوزه نیشکر

به گفته آلبوناصر، آموزش خبرنگارانی متخصّص با شناخت و آگاهی کامل از پیچ و خم‌های صنعت نیشکر، یکی دیگر از هدف‌گذاری‌های روابط‌عمومی نیشکر در مسیر شهدِ رسانه است و این اتّفاق با توجه به نقش مؤثر رسانه‌ها در سومین جشنواره شکرستان، با بهره‌گیری از اساتید برجسته روزنامه‌نگاری و برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی محقّق خواهد شد.

وی از همکاری و همراهی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، خانه مطبوعات خوزستان، نخبگان و اساتید رسانه‌ای در برگزاری هر چه بهتر این رویداد مطبوعاتی قدردانی کرد و این همراهی را گامی مهم در برگزاری پرشور جشنواره و تولید محتوای موثر و مفید در حوزه صنعت نیشکر برشمرد.

مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر در پایان گفت، طبق فراخوان‌منتشر شده در سایت این شرکت، اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در مدّت زمان تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه یکی از رقابتی‌ترین جشنواره‌های مطبوعاتی استان خوزستان است. کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی میزبان اولین دوره این رویداد رسانه‌ای بود و دومین دوره نیز در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر برگزار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار