اجرای بیش از ۵۰۰۰ پروژه در خوزستان از محل عوارض آلایندگی نفتی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 23 شهریور 1402 | 23:41 ب.ظ
اجرای بیش از ۵۰۰۰ پروژه در خوزستان از محل عوارض آلایندگی نفتی زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون عمرانی استاندار خوزستان از انجام بیش از پنج هزار پروژه در حوزه زیرساخت و محیط زیست شهرها و روستاهای استان از محل عوارض آلایندگی شرکت های نفتی خبر داد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان/ معاون عمرانی استاندار خوزستان از انجام بیش از پنج هزار پروژه در حوزه زیرساخت و محیط زیست شهرها و روستاهای استان از محل عوارض آلایندگی شرکت های نفتی خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر پنجشنبه در جلسه کارگروه نظارت بر پرداخت و نحوه هزینه‌کرد عوارض آلایندگی با اشاره به برگزاری بیش از ۶۸ جلسه بررسی پروژه‌های شهرداری‌های استان از تعریف بیش از پنج هزار پروژه عمرانی، زیرساختی و همچنین محیط زیستی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون در سه مرحله بیش از پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و همچنین عشایر استان واریز شده که در یک سال گذشته شاهد اجرای پروژه‌هایی در سطح استان هستیم که استان خوزستان را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است.

وی افزود: در تلاش هستیم در کنار کمیت اجرای پروژه‌های در سطح استان، شاهد اجرای با کیفیت‌تر پروژه‌ها باشیم که در این راستا با طرح بازرسان مردمی و همچنین اعزام ناظران به پروژه‌ها، اقدامات انجام شده و کیفیت انجام آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار