یک سوم مشترکان خوزستانی پاداش مدیریت مصرف دریافت کردند

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 شهریور 1402 | 18:17 ب.ظ
یک سوم مشترکان خوزستانی پاداش مدیریت مصرف دریافت کردند زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: از ابتدای خرداد تاکنون از یک میلیون و ۲۳۴ هزار قبض صادر شده، تعداد ۳۸۹ هزار مشترک معادل یک سوم از مشترکان خوزستانی مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا علی خدری در گفت وگویی با بیان اینکه در سه ماه گذشته […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: از ابتدای خرداد تاکنون از یک میلیون و ۲۳۴ هزار قبض صادر شده، تعداد ۳۸۹ هزار مشترک معادل یک سوم از مشترکان خوزستانی مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند.

خدری ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

خدری ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا علی خدری در گفت وگویی با بیان اینکه در سه ماه گذشته (همزمان با شدت گرما) در مجموع بیش از ۷۴ میلیارد ریال پاداش به مشترکان کم مصرف در استان خوزستان تعلق گرفت، گفت: ۲۳۰ هزار نفر از این مشترکان علاوه بر دریافت قبض رایگان، مشمول ۱۰۰ درصد بخشودگی در بهای برق مصرفی شدند.

وی با اشاره به گستردگی اقدامات فرهنگی در مسیر همراه کردن بیشتر مشترکان با برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی برق از ابتدای امسال گفت: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی وزارت نیرو، به ویژه رونمایی از طرح قبض رایگان و پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف، پاداش صرفه جویی در مصرف برق به ازای هر یک کیلووات ساعت حدود چهار برابر سال گذشته شد که این افزایش پاداش منجر به رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان و در نهایت دریافت پاداش شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوزستانی ها، این همراهی را اقدامی موثر در حفظ پایداری شبکه توزیع برق و تامین انرژی مورد نیاز استان عنوان کرد و گفت: ناگفته نماند اجرای برنامه مدیریت مصرف انرژی برق در بخش اداری نیز تاثیرگذار است.

خدری افزود: در این بخش، ظرفیت صرفه جویی بسیار زیادی وجود دارد که امسال با تغییر ساعت کار ادارات و کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق نسبت به سال ۱۴۰۰ در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در ساعت غیر اداری (۱۳ به بعد) نسبت به مصرف همان روز الزامی بوده و هم اکنون شاهد کاهش میزان قابل توجهی از برق مصرفی هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: امیدواریم که با تداوم و گسترش همکاری تمام مشترکان خانگی و ادارات دولتی و همراهی بانک‌ها، شاهد افزایش میزان صرفه جویی تا پایان تابستان نسبت به سال گذشته باشیم.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای بیش یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار