به گزارش نخبگان و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، سید قاسم موسوی اظهار کرد: با توجه به جلسات مستمر و منظم که توسط استانداری خوزستان و سازمان آب و برق و مجموعه وزارت نیرو برگزار شد، همه اهتمام ما از اردیبهشت سال جاری تا کنون ارائه خدمات شایسته و ویژه به زائرین ابا عبدالله الحسین است.

وی افزود: به همین منظور قرارگاهی به ریاست مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان و شورای هماهنگی مدیران جهت ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائرین تشکیل شد.

موسوی ادامه داد: همه در این قرار گاه تلاش کردیم در این مسیر با تامین زیر ساخت های مورد نیاز در پایداری شبکه های آب و برق در موکب ها، پایانه های مرزی و حتی در مرز سرزمینی کشور عراق بهترین خدمت رسانی به زائرین انجام شود.

موسوی در خصوص اقدامات انجام شده در بخش فرهنگی خاطر نشان کرد: در ایام اربعین اهمیت کار فرهنگی بیش از پیش مصداق دارد، که با تلاش مدیر عامل سازمان، شورای هماهنگی و همکاران توانستیم یک موکب بسیار شایسته و در شان سازمان و با مشارکت شرکت های طرف قرارداد جهت خدمت رسانی به زوار بر پا کنیم.

وی افزود: با انجام اقدامات فرهنگی از جمله برپایی نماز جماعت، مراسم عزاداری و سخنرانی مذهبی در خصوص آداب زیارت و تشریح احکام شرعی، تعزیه، ایستگاه نقاشی برای کودکان به منظور آشنایی با فرهنگ عاشورا و اربعین، برگزاری میز خدمت و تبیین اقدامات صورت گرفته در اجرای ابر پروژه شبکه آبرسانی غدیر به صورت تبلیغات محیطی در قالب چاپ بروشور وبنردر مرز های چزابه و شلمچه توانستیم دستاورد های دولت مردمی را همزمان با هفته دلت اطلاع رسانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی در این موکب از ابتدای ماه صفر تا پایان اربعین حسینی (۲۰ صفر) به صورت ویژه انجام می شود، خاطر نشان کرد: با وجود هوای بسیار گرم و طاقت فرسای خوزستان خادمین این سازمان به جز تامین پایداری زیر ساخت های شبکه های آب و برق، در بخش های پشتیبانی ماند تامین کانکس و وسایل سرمایشی هماهنگی و صدور مجوز تردد، پذیرایی و اسکان و همچنین برپایی موکب شلمچه در کوتاهترین زمان ممکن در هر دو پایانه مرزی چزابه و شلمچه خدمت رسانی می کنند.

وی در پایان عملکرد سازمان آب و برق خوزستان در خدمت رسانی در ایام پیاده روی اربعین حسینی را همچون سال های گذشته مطلوب مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از همه مدیران ارزشی و ولایت مدار که توجه خاصی به مسائل فرهنگی و مذهبی دارند تشکر می کنیم؛ همه ما وظیفه داریم‌ در جهت کسب رضایت سید الشهدا و زائرین گام برداریم.