مديرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در هفته دولت خبر داد:

صدور موافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار با تبدیل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به نهاد مالی شرکت مادر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 شهریور 1402 | 16:28 ب.ظ
صدور موافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار با تبدیل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به نهاد مالی شرکت مادر زمان مطالعه: ۲ دقیقه دکتر ناصری از صدورموافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار برای تبدیل ماهیت شرکت نیشکر به نهاد مالی هلدینگ خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی گروه مالی سپهر صادرات مدیرعامل شرکت نیشکر و صنایع جانبی با اعلام خبر صدورموافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار برای تبدیل ماهیت شرکت نیشکر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دکتر ناصری از صدورموافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار برای تبدیل ماهیت شرکت نیشکر به نهاد مالی هلدینگ خبر داد.

دکترناصری مدیرعامل توسعه نیشکر

دکترناصری مدیرعامل توسعه نیشکر

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی گروه مالی سپهر صادرات مدیرعامل شرکت نیشکر و صنایع جانبی با اعلام خبر صدورموافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار برای تبدیل ماهیت شرکت نیشکر به نهاد مالی هلدینگ سهامی عام گفت در این موافقت اصولی شروطی تعیین شده است که غالبا برای نهاد مالی تعیین می‌شود و سعی خواهیم کرد در حداقل مدت زمانی اقدامات تعیین شده مانند تغییر ماهیت حقوقی از سهامی خاص به عام و تغییرات اساسنامه و سایر موارد را انجام دهیم.

دکتر ناصری در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارزشیابی سهام شرکت توسط کارشناسان رسمی و شرکت تأمین سرمایه ابراز امیدواری کرد فرآیند های ورود به بازار فرابورس در اوایل پاییز امسال انجام شود.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه  از انجام اقدامات اولیه برای طرح پذیرش شرکت الکل و خمیرمایه رازی خبرداد و ابراز امیدواری کرد این شرکت تا پایان سال جاری به بازار سرمایه بپیوندد.

وی شرایط عمومی شرکت‌های تابعه خوب ارزیابی کرد و با تاکید بر نقش ارزنده صنایع نیشکر در تولید ملی شرکت های نیشکر را از جمله پشتوانه های اقتصادی و کارآفرینی استان خوزستان و ایران اسلامی دانست که می توانند در سطح منطقه غرب آسیا به عنوان شرکتی شاخص مورد توجه قرار گیرند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار