معاون فرمانداری اهواز خبر داد؛

آغاز طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 شهریور 1402 | 13:55 ب.ظ
آغاز طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز از آغاز اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح این شهرستان خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سید مجید صالحی عصر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز به مشکلات معتادان متجاهر در جامعه اشاره کرد و افزود: طرح […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز از آغاز اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سید مجید صالحی عصر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز به مشکلات معتادان متجاهر در جامعه اشاره کرد و افزود: طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر با همکاری ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و پاکسازی مناطق آلوده آغاز شده است.

وی با اشاره به فعالیت کمپ ماده ۱۶ گفت: این کمپ در حال پذیرش معتادان متجاهر در شهرستان اهواز است.

معاون سیاسی و اجتماعی سرپرست فرمانداری اهواز، خدمات و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی، آموزش‌های مهارت آموزی و فرهنگی برای بازگشت این معتادان به آغوش خانواده‌ها و جامعه را از جمله اهداف راه اندازی این کمپ عنوان کرد.

صالحی بر فعال‌تر شدن کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: قطعاً زحمات و تلاش‌های کمیته‌ها در ریشه کن شدن مواد مخدر و سلامت جامعه مؤثر است.

وی، اطلاع رسانی و آگاه سازی خانواده‌ها را با اهمیت خواند و افزود: آگاه سازی خانواده‌ها نخستین گام پیشگیری از اعتیاد افراد به مواد مخدر است که نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در این زمینه حائز اهمیت است.

صالحی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: شرکت‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی مصوبات شورا و تعهدات خود را اجرایی کنند و به دبیرخانه این شورا گزارش دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار