معاون بازرسی اداره کل صمت خوزستان:

۳۱۶ پرونده تخلف برای مشاوران املاک خوزستان تشکیل شد

تاریخ انتشار: شنبه 4 شهریور 1402 | 23:58 ب.ظ
۳۱۶ پرونده تخلف برای مشاوران املاک خوزستان تشکیل شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۱۶ پرونده برای مشاوران املاک متخلف در استان تشکیل شد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، بهرام جباری با بیان اینکه بازدید و بازرسی از مشاوران و بنگاه‌های املاک برای جلوگیری از تخلفات احتمالی است، اظهار کرد: […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۱۶ پرونده برای مشاوران املاک متخلف در استان تشکیل شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، بهرام جباری با بیان اینکه بازدید و بازرسی از مشاوران و بنگاه‌های املاک برای جلوگیری از تخلفات احتمالی است، اظهار کرد: این بازرسی‌ها در فصل تابستان همزمان با افزایش جابه‌جایی‌ها شدت بیشتری گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مشاوران املاک در وضعیت بازار مسکن بسیار اثرگذار هستند، افزود: بازرسی‌های مستمر از مشاورین املاک ادامه دارد تا از این طریق، شاهد کاهش التهاب‌های پیش آمده در بازار مسکن خوزستان باشیم

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان ادامه داد: گشت‌های مشترک بازرسی از مشاوران املاک توسط بازرسان ادارات کل صمت، راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، اماکن و اتحادیه مسکن در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

وی، عمده تخلفات صورت گرفته توسط مشاورین املاک را درج نکردن نرخنامه، ارائه نشدن صورت حساب دقیق به مشتری، گران فروشی در معاملات، نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن سایر ضوابط و مقررات مربوطه در حوزه مسکن و معاملات نظام صنفی اعلام کرد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا به اداره کل صمت خوزستان اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار