خوزستان آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 مرداد 1402 | 13:22 ب.ظ
خوزستان آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به خدمت‌رسانی سپاه و بسیج گفت: خوزستان آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور, در حاشیه بازدید از مرز شلمچه با اشاره به اینکه در آستانه اربعین حسینی هستیم، اظهار داشت: انتظار می‌رود با تلاش‌های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به خدمت‌رسانی سپاه و بسیج گفت: خوزستان آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور, در حاشیه بازدید از مرز شلمچه با اشاره به اینکه در آستانه اربعین حسینی هستیم، اظهار داشت: انتظار می‌رود با تلاش‌های صورت گرفته در یک هفته آینده بتوان به بهترین شکل از زائران اربعین حسینی در خوزستان استقبال کرد.

وی  با اشاره به شرایط آب و هوایی خوزستان در فصل تابستان و نیاز به مدیریت گرما گفت: در این باره آب شرب و یخ پیش‌بینی شده است و نیز وسایل خنک کننده  در موکب ها برای پذیرش زائران آماده شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان درباره ورودی و خروجی مرز شلمچه گفت: فراجا و مجموعه دستگاه‌های مرتبط در شهرستان خرمشهر، فرمانداری، استانداری، منطقه آزاد و گمرک، خدماتی را ارایه می دهند و همچنین سپاه و بسیج برای پذیرایی از زائران اربعین آماده هستند.

شاهوار پور همچنین یادآور شد: در آن سوی مرز نیز تدابیری برای خروجی‌های مرز اندیشیده شده و زیر ساخت های سرویس بهداشتی، آب شرب و موکب هم پیش بینی شده است.

وی در ادامه گفت: تلاش شده در پشت مرز این امکانات فراهم شود که زائران دچار مشکل نشوند.حرکت زائران در حال آغاز است با تمام توان آماده خدمت‌رسانی هستیم تا همایش بزرگ و بی‌نظیر اربعین که به لحاظ بُعد معنوی و کمی در دنیا بی‌نظیر است به بهترین شکل برگزار شود‌.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار