محدودیت ترافیکی در محورهای خوزستان در ایام پیاده روی اربعین

تاریخ انتشار: جمعه 27 مرداد 1402 | 13:13 ب.ظ
محدودیت ترافیکی در محورهای خوزستان در ایام پیاده روی اربعین زمان مطالعه: < 1 دقیقه به مناسبت اربعین حسینی و به منظور تسهیل تردد زوار ، در محورهای خوزستان محدودیت ترافیکی اعمال می شود. به گزارش نخبگان و به نقل از صداوسیما استان خوزستان، رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت : به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به مناسبت اربعین حسینی و به منظور تسهیل تردد زوار ، در محورهای خوزستان محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از صداوسیما استان خوزستان، رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت : به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در محور‌های برون شهری استان خوزستان اعمال می‌شود.

سرهنگ سعید رحیمی افزود : تردد انواع کامیون ، تریلی اتوبوس و مینی بوس از محور فرعی الوان (عبدالخان) –  بستان و بالعکس از ساعت ۷ صبح روز جمعه بیست و هفتم مرداد ماه ، تا ساعت بیست و چهارم روز جمعه هفدهم شهریور ماه ممنوع است.

وی گفت : محور شوش- اهواز- سوسنگرد -بستان به عنوان محور جایگزین معرفی شده است.

سرهنگ رحیمی افزود : همچنین تردد انواع اتوبوس از محور ایذه – چهارمحال و بختیاری و برعکس از ساعت ۷ صبح روز جمعه بیست و هفتم مرداد ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه هفدهم شهریور ماه ممنوع است و محور لرستان – اندیمشک- اهواز به عنوان جایگزین معرفی شده است.

وی گفت : همچنین تردد انواع اتوبوس – کامیون و تریلی از محور اهواز – خرمشهر و بالعکس از ساعت ۷ صبح روز جمعه بیست و هفتم مرداد ماه تا ساعت بیست و چهارم روز جمعه هفدهم شهریور ماه ممنوع است و محور اهواز آبادان خرمشهر به عنوان جایگزین معرفی شده است .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار