ضرورت پاسخگویی مدیران خوزستان به اقشار جامعه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 مرداد 1402 | 23:08 ب.ظ
ضرورت پاسخگویی مدیران خوزستان به اقشار جامعه زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان : روابط عمومی‌ها همواره بر مدار صداقت و راستی با جامعه ارتباط بگیرند و مدیران در میان مردم رفته و پاسخگوی اقشار مختلف جامعه باشند. به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، علی‌اکبر حسینی‌محراب در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان : روابط عمومی‌ها همواره بر مدار صداقت و راستی با جامعه ارتباط بگیرند و مدیران در میان مردم رفته و پاسخگوی اقشار مختلف جامعه باشند.

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، علی‌اکبر حسینی‌محراب در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت و مراسم اربعین حسینی بیان کرد : روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه هستند .

ضرورت پاسخگویی مدیران خوزستان به اقشار جامعه

وی گفت: روابط عمومی‌ها از تکنیک‌های مدرن جهت انعکاس و انتقال دستاورد‌ها به مردم استفاده نموده و همواره بر مدار صداقت و راستی با جامعه ارتباط بگیرند تا به مثابه یک آینه تمام نمای انعکاس خدمات دولت عمل کنند.

استاندار خوزستان افزود: بدنه نیرو‌های روابط عمومی‌ها باید افراد جوان، تحولگرا، خوش فکر، شجاع و جهادی بوده و همواره بازگوکننده واقعیت‌ها باشند و به هیچ عنوان مطلبی خلاف واقع به مخاطبان عرضه نکنند؛ هر چه صداقت در بیان بیشتر باشد تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

حسینی محراب اظهار داشت: رسانه‌های معاند همواره از ترفند‌های شیطانی استفاده می‌کنند، اما ما همواره باید بر صداقت واصول اخلاقی پایبند بوده و هرگز نباید به چنین ترفند‌هایی متوسل شویم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید جامعه مخاطب و نیاز‌های متنوع آن را شناسایی نموده و متناسب با این نیاز‌ها تولید محتوا داشته باشند و بستر ارتباطی ایجاد کنند.

حسینی محراب بیان کرد: برای ایام هفته دولت گفتگو با جوانان و نخبگان، برقراری میز‌های خدمت و پاسخگویی و استفاده از هنرمندان و افراد تاثیرگذار برنامه ریزی شود و محتوای چندرسانه‌ای و خبری از دستاورد‌های دستگاه‌ها تهیه شده و در سطح صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شود و همچنین بستر لازم جهت پاسخگویی مدیران فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: مدیران نیز در تمام سال و بویژه در ایام هفته دولت بایست در دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد و محلات مختلف حضور یافته و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو داشته باشند.

استاندار خوزستان یادآور شد: خوشبختانه دولت مردمی توجه ویژه‌ای به استان داشته بطوریکه در سفر اول هیئت دولت ۳۴ همت، در سفر دوم ۱۸ همت و در قالب اعتبارات مربوط به عوارض آلایندگی و مسئولیت‌های اجتماعی ۱۵ همت به خوزستان اختصاص داده است و جا دارد این رویکرد حمایتی دولت نسبت به استان بیش از پیش به اطلاع افکار عمومی برسد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار