مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

اصحاب خبر و رسانه پیشگامان توسعه آگاهی هستند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 مرداد 1402 | 04:24 ق.ظ
اصحاب خبر و رسانه پیشگامان توسعه آگاهی هستند زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اصحاب خبر و رسانه پیشگامان توسعه آگاهی هستند که این مهم را با بکارگیری مهارت، تدبیر و دانش خود انجام می‌دهند. به گزارش خبرنگار نخبگان، مجید منادی عصر امروز سه‌شنبه در برگزاری آئین کرسی آزاد اندیشی خوزستان و رسانه ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران خوزستانی اظهار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اصحاب خبر و رسانه پیشگامان توسعه آگاهی هستند که این مهم را با بکارگیری مهارت، تدبیر و دانش خود انجام می‌دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار نخبگان، مجید منادی عصر امروز سه‌شنبه در برگزاری آئین کرسی آزاد اندیشی خوزستان و رسانه ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران خوزستانی اظهار کرد: هدف از برگزاری کرسی آزاداندیشی رسانه این است که امور، مسائل و مشکلات در عرصه رسانه خوزستان به بحث و بررسی گذاشته شود و امیدوارم این کرسی‌ها را به طور منظم در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

وی ادامه داد: تمام توان و ظرفیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و سایر دستگاه‌ها را با هماهنگی مجموعه دولت خدمتگزار، برای خدمت و در مسیر کاهش دغدغه اصحاب رسانه به کار خواهیم بست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: اصحاب خبر و رسانه پیشگامان توسعه آگاهی هستند که این مهم را با بکارگیری مهارت، تدبیر و دانش خود انجام می‌دهند و یک فضای سالم برای ارتباطات بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار