معاون استاندار خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت توسعه صنایع پایین دست در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 مرداد 1402 | 04:23 ق.ظ
ضرورت توسعه صنایع پایین دست در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: دغدغه همه ما بر توسعه صنایع پایین دست در خوزستان است چرا که به توسعه اقتصادی استان کمک خواهند کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، محمد راضی جلالی عصر امروز سه شنبه در نشست جذب و حمایت از سرمایه گذاری خوزستان ضمن تاکید بر رویکرد استان بر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: دغدغه همه ما بر توسعه صنایع پایین دست در خوزستان است چرا که به توسعه اقتصادی استان کمک خواهند کرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، محمد راضی جلالی عصر امروز سه شنبه در نشست جذب و حمایت از سرمایه گذاری خوزستان ضمن تاکید بر رویکرد استان بر توسعه‌ی صنایع پایین دستی، بیان کرد: توسعه تک بُعدی در صنایع بالادستی علاوه بر مصرف منابع استان و بالا بردن آلایندگی‌ها، اشتغال‌زایی و ارزش افزوده چندانی برای استان ندارند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان عنوان کرد: بنابراین دغدغه همه ما بر توسعه صنایع پایین دست در استان است چرا که علاوه بر اشتغالزایی، ارزش آفرین بوده و به توسعه اقتصادی استان کمک خواهند کرد.

وی بر تعیین و تکلیف پروژه‌های سرمایه گذاری خوزستان تاکید کرد و گفت: گاهی مشاهده می‌شود که در صدور مجوز پروژه‌های سرمایه گذاری تعلل صورت می‌گیرد؛ بنابراین ضروری است ضمن برطرف کردن این مشکل با رعایت قواعد، اصول و استانداردهای پروژه‌های پایین دستی، به افزایش اشتغالزایی و کاهش آلایندگی‌ها در استان کمک کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار