بازدید شبانه مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از نواحی مختلف کارخانه

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 مرداد 1402 | 19:52 ب.ظ
بازدید شبانه مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از نواحی مختلف کارخانه زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در بامداد ١٧ مرداد ماه ١۴٠٢ با حضور در شرکت از نواحی مختلف کارخانه بازدید کرد. مهندس محمدی در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی یکایک کارکنان شرکت خاطر نشان کرد: این مطلب که تجهیزات شرکت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در بامداد ١٧ مرداد ماه ١۴٠٢ با حضور در شرکت از نواحی مختلف کارخانه بازدید کرد.

مهندس محمدی در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی یکایک کارکنان شرکت خاطر نشان کرد: این مطلب که تجهیزات شرکت فولاد اکسین خوزستان بسیار پیشرفته هستند به تنهایی برای رسیدن به اهداف سازمانی کافی نیست، بلکه این متخصصان جوان ایرانی هستند که در جای جای خط تولید این شرکت با تلاشی ستودنی در تمام ساعات شبانه روز فولاد اکسین خوزستان را به جایگاه حقیقی این شرکت خواهند رساند.
محمدی افزود: همدلی و دلسوزی نقطه قوت خانواده فولاد اکسین خوزستان است که همواره در روزهای مختلف تاریخ این شرکت باعث پیشرفت در عرصه های مختلف شده است که ثمره این موضوع را در ماه های ابتدای سال جاری و ثبت رکوردهای مختلف تولیدی مشاهده نمودیم.

در این بازدید مدیر عامل شرکت با حضور در واحدهای ارسال محصول، مکانیک، لیفتراک، برق و ابزار دقیق ضمن گفتگو با کارکنان شرکت و شنیدن موضوعات آنان بر روند کاری بخش های مختلف نظارت کرد و از نزدیک با کارکنان گفتگو داشت.

بازدید شبانه مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از نواحی مختلف کارخانه

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار