تختی آبادان به صنعت نفت-استقلال رسید

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 مرداد 1402 | 18:26 ب.ظ
تختی آبادان به صنعت نفت-استقلال رسید زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان از آمادگی ورزشگاه تختی برای میزبانی از هفته نخست لیگ برتر فوتبال خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از فارس عباس چوپان، رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان، امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: با استناد به گزارش‌های اداره مهندسی، مقاوم‌سازی در نقاطی که مورد نیاز […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان از آمادگی ورزشگاه تختی برای میزبانی از هفته نخست لیگ برتر فوتبال خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از فارس عباس چوپان، رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان، امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: با استناد به گزارش‌های اداره مهندسی، مقاوم‌سازی در نقاطی که مورد نیاز بود انجام گرفته و ورزشگاه تختی آبادان، ایمنی لازم برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر را داراست.

وی با اشاره به تعمیرات سقف و نمای این ورزشگاه، افزود: روشنایی فضای داخلی ساختمان استادیوم تختی، طراحی مجدد شده، اما روشنایی زمین چمن، از لوکس قبلی خود بهره می‌برد.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان با بیان اینکه جایگاه‌های VIP، CIP و خبرنگاران این ورزشگاه به‌طور کامل بازسازی شده است، تصریح کرد: بالغ بر یکصد اقدام عمرانی و بهسازی در این مدت کوتاه در ورزشگاه تختی صورت پذیرفته است.

چوپان افزود: با اعلامی که از سوی باشگاه صنعت نفت صورت گرفته، در بازی نخست، ۷۰% از ظرفیت این ورزشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اما در خصوص پذیرش بانوان هوادار، این باشگاه باید تصمیم‌گیری لازم را صورت دهد.

در همین راستا، «سیدیوسف موسوی سندرونی»رئیس اماکن و منازل سازمانی شرکت پالایش نفت آبادان، هزینه بازسازی ورزشگاه تختی را با عتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال در مدت زمان ۶۰ روز عنوان کرد.

به گزارش اعتدال نخبگان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته نخست بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، پنجشنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ در آبادان میزبان استقلال تهران است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار