معاون استاندار خوزستان:

دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف برای مردم تشریح شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 مرداد 1402 | 18:22 ب.ظ
دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف برای مردم تشریح شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: فعالیت‌هایی که دولت در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد برای مردم تشریح شود. به گزارش اعتدال و به نقل ازمهر، عبدالله افرازه شهاوند بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان خوزستان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: بدون شک حضرت زینب (س) […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: فعالیت‌هایی که دولت در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد برای مردم تشریح شود.

به گزارش اعتدال و به نقل ازمهر، عبدالله افرازه شهاوند بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان خوزستان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: بدون شک حضرت زینب (س) از بزرگترین خبرنگاران و روایتگران تاریخ است به طوری که اگر ایشان نبود، واقعه عاشورا در پیچ و خم تاریخ گم شده و یا به تحریف کشیده می‌شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: خبرنگاران وقایع را به درستی برای مردم تشریح می‌کنند؛ یکی از مهمترین نکاتی که تاریخ در خصوص شهادت شهید صارمی و دیگر شهدای همراه ایشان روایت می‌کند، این است که این شهدا به دست خط تحجر به شهادت رسیدند.

وی، خبرنگاران را مصداق جهاد تبیین و مطالبه گری دانست و عنوان کرد: اصحاب رسانه صدای مردم و حاکمیت نظام هستند؛ خبرنگاران هیچ زمانی برای نیازها و خواسته‌هایشان قلم نمی‌زنند و تنها بیان کننده درد مردم و وضعیت جامعه هستند؛ همین امر به کارشان ارزش می‌دهد و ذخیره معنوی برای آنان است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه اصحاب رسانه استان دغدغه مند، دلسوز و متعهد هستند، افزود: این ویژگی‌های فعالان رسانه‌ای استان را در رخدادهای مختلف اجتماعی، سیاسی و امنیتی به عینه شاهد بودم؛ اصحاب رسانه در خوزستان دقیق، ظریف و با بصیرت وارد میدان شدند و در کنار تبیین مشغول مطالبه گری بودند و در این زمینه خوش درخشیدند.

افرازه شهاوند بر رسیدگی به مطالبات اساسی خبرنگاران تاکید کرد و ادامه داد: ناچیزترین کاری که می‌توان در راستای بزرگداشت مقام شامخ خبرنگاران انجام داد، برگزاری همایش است؛ همه نهادها دست به دست هم دهند تا مسائل این حوزه را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: بخشی از قوانین انتخابات اصلاح شده است؛ فرایند ٨٣ روزه انتخابات تبدیل به فرایندی ٢٠٨ روزه شده است؛ تغییراتی مانند ثبت نام دو مرحله‌ای اعمال شده و این کار به صورت الکترونیکی در مدت یک هفته از درگاه پنجره واحد وزارت کشور صورت می‌پذیرد.

افرازه شهاوند، مشارکت را مهمترین رکن برگزاری انتخابات دانست و افزود: تلاش‌های لازم در خصوص افزایش مشارکت مردم صورت گیرد؛ امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه فضای بیان خدمات از سوی مدیران در هفته دولت برای مردم فراهم شود، گفت: فعالیت‌هایی که دولت در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد برای مردم تشریح شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار