با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه؛

رئیس جدید شورای شهر اهواز انتخاب شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 مرداد 1402 | 18:11 ب.ظ
رئیس جدید شورای شهر اهواز انتخاب شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اهواز، رئیس جدید این شورا برای سال سوم انتخاب شد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر صبح امروز دوشنبه با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه برای سال سوم برگزار شد. علی محمد هاشم پور و سیدعلی پورموسوی ۲ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اهواز، رئیس جدید این شورا برای سال سوم انتخاب شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر صبح امروز دوشنبه با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه برای سال سوم برگزار شد.

علی محمد هاشم پور و سیدعلی پورموسوی ۲ نامزد ریاست شورا بودند که در نهایت پورموسوی با اخذ هفت رأی از ۱۳ رأی به عنوان رئیس شورای شهر برای سال سوم انتخاب شد.

پس از آن برای انتخاب نایب رئیس رأی گیری شد. عبدالزهرا سنواتی و عادل شیشه گری ۲ نامزد این سمت بودند که سنواتی با اخذ هفت رأی به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

در ادامه برای انتخاب منشی اول و منشی دوم رأی گیری صورت گرفت؛ حمید دغاغله و محمد مهدی مطیعی کاندیدای منشی اول و یونس اسفندیاری نژاد تنها کاندید منشی دوم بودند، در نهایت مطیعی با هفت رأی به عنوان منشی اول انتخاب شد. اسفندیاری نژاد نیز با ۱۲ رأی و یک رأی سفید منشی دوم شد.

همچنین سید محمد جواد رضوی تک کاندید خزانه داری بود که با اخذ ۱۲ رأی و یک رأی سفید به عنوان خزانه دار سال سوم انتخاب شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار