عملکرد تیم‌های خوزستانی در فصل نقل و انتقالات بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مرداد 1402 | 19:54 ب.ظ
عملکرد تیم‌های خوزستانی در فصل نقل و انتقالات بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال زمان مطالعه: ۳ دقیقه نمایندگان خوزستانی حاضر در لیگ برتر با شروع فصل نقل و انتقالات همگام با دیگر تیم‌ها فعالیت خود را برای جذب بازیکن آغاز کردند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران از ۲۰ خرداد امسال آغاز و تا هشت شهریور ادامه خواهد داشت و در […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نمایندگان خوزستانی حاضر در لیگ برتر با شروع فصل نقل و انتقالات همگام با دیگر تیم‌ها فعالیت خود را برای جذب بازیکن آغاز کردند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران از ۲۰ خرداد امسال آغاز و تا هشت شهریور ادامه خواهد داشت و در این بازه زمانی تمام تیم‌ها می‌توانند نسبت به جابجایی بازیکنان اقدام کنند.

به گفته برخی از کارشناسان فوتبال خوزستان، عملکرد نمایندگان استان در فصل نقل و انتقالاتی در مقایسه با دیگر تیم‌ها چندان خوب نبوده و این موضوع ناراحتی هواداران را به همراه داشته است.


عملکرد تیم‌های خوزستانی در فصل نقل و انتقالات بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال


با توجه به جایگاه فوتبال خوزستان در سطح اول کشور و حضور سه نماینده از استان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، فوتبال دوستان خوزستانی انتظار دارند که جایگاه تیمشان در انتهای فصل، بالای جدول باشد نه اینکه برای بقا تلاش کنند همچنین نمایندگان استان برای کسب عنوان قهرمانی یا سهمیه آسیایی تلاش کنند.

آخرین جابه‌جایی و نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری فوتبال فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان برای حضور هرچه توانمندتر در رقابت‌های فصل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر است.

فولاد خوزستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان دیرتر از سایر تیم‌ها تکلیف کادر فنی خود را مشخص کرد و در ادامه تمرینات آماده سازی خود را در اهواز و تهران دنبال کرد. این نماینده خوزستان در فصل نقل و انتقالات برخلاف سال های قبل بازیکنان کمتری اختیار کرد و سیاست باشگاه، استفاده بیشتر از بازیکنان بومی استان با تشخیص کادر فنی است.

تیم فولاد برای لیگ بیست و سوم بازیکنانی همچون موسی کولیبالی، محمد عباس زاده، شاهین توکلی، جفرسون باهیا و گادوین منشا را به خدمت گرفت و قرارداد برخی از باریکنان سابق خود را تمدید کرد.

تیم فولاد خوزستان در ۲ دهه اخیر یکی از بهترین تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر بوده و تاکنون افتخاراتی همچون ۲ قهرمانی در لیگ برتر کسب کرده است. هواداران فولاد از تیمشان انتظار دارند که در این فصل بتوانند سهمیه آسیایی کسب کنند هر چند علیرضا منصوریان سرمربی سرخپوشان کار سختی در پیش دارد.

شاگردان علی منصور در پنج هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر حریفان سرسختی را پیش رو دارند، آنها باید مقابل تیم‌های گل گهر، نفت آبادان، ملوان، پرسپولیس و سپاهان صف‌آرایی کنند که امتیاز گرفتن از این تیم‌ها بسیار دشوار است.

صنعت نفت آبادان

تیم نفت آبادان که فصل گذشته عنوان چهاردهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد و از نظر هواداران متعصب این تیم نتیجه بسیار ضعیفی کسب کرد، در این فصل مجددا عبدالله ویسی را روی نیمکت خود دارند اگرچه برزیلی‌های ایران بسیاری از بازیکنان خود را از دست دادند.

عملکرد نفت آبادان در فصل گذشته به ویژه در هفته‌های پایانی نیم فصل دوم نشان داد که می‌توانند در لیگ بیست و سوم جایگاه بهتری در جدول کسب کنند. تیم نفت آبادان برای فصل جدید رقابت ها بازیکنانی همچون حسین شنانی، رضا بهمئی، علی یوسف، فهد طالب، مهدی داغر، میثم جبار و یوسف کی‌شمس را به خدمت گرفته است.

نفتی های آبادان در پنج هفته نخست رقابت‌های به مصاف تیم‌های استقلال، فولاد، پیکان، نساجی و گل گهر سیرجان می‌روند که بازی‌های سختی به شمار می‌روند.

استقلال خوزستان

تیم استقلال خوزستان فصل گذشته عملکرد خوبی در رقابت های لیگ داشت و تا هفته‌های انتهایی جزو تیم های بالانشین جدول بود تا اینکه با برتری مقابل تیم آرمان گهر جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را بعد از ۶ سال به دست آورد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل گرمای هوای اهواز و آماده سازی ورزشگاه غدیر، اردوی آماده‌سازی خود را در تهران برگزار و با چند تیم دیدار تدارکاتی انجام داد که مورد رضایت کادر فنی آبی‌ها بود.

آبی پوشان در فصل جدید به لحاظ جذب بازیکن بهترین عملکرد را در بین تیم های لیگ برتری داشته و بازیکنانی همچون آرش مهری بابادی، امیرمحمد محکم کار، حسن شوشتری، حسین ساکی، رحیم زهیوی، رضا دهقانی، سعید محمدی فرد، شهرام سالاری، عقیل کعبی، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی، فرزین گروسیان، محمد سلطانی مهر و محمد طیبی را جذب کردند.

تیم استقلال خوزستان در پنج هفته نخست، کار سختی دارند و باید به مصاف چهار مدعی لیگ برود. طبق قرعه کشی انجام شده شاگردان پورموسوی در هفته اول میزبان شمس آذر هستند و در هفته دوم در اراک به مصاف آلومینیوم خواهند رفت. آنها در هفته سوم میزبان تراکتور هستند و در هفته چهارم به میهمانی استقلال می‌روند همچنین در هفته پنجم میزبان تیم ذوب‌آهن خواهند بود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، تاریخ اتمام نقل و انتقالات تمدید نمی‌شود و باشگاه‌ها باید تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام به اضافه یا حذف کردن اسامی بازیکنان کنند.

گفتنی است هفته اول رقابت‌های لیگ برتر روزهای ۱۲ و ۱۳ مردادماه برگزار و تیم های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان به ترتیب برابر تیم‌های شمس آذر قزوین، گل گهر و استقلال به میدان می‌روند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار