ملاقات عمومی شهردار اهواز طبق روال هر دوشنبه برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مرداد 1402 | 20:14 ب.ظ
ملاقات عمومی شهردار اهواز طبق روال هر دوشنبه برگزار شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز تعدادی از شهروندان اهوازی در دیدار با امینی شهردار اهواز مطالبات پیشنهادات و درخواست‌های خود را مطرح کردند. رضا امینی شهردار اهواز در حاشیه این دیدار گفت: مردم در نظام اسلامی ولی نعمت مسئولان به شمار می‌روند شهردار اهواز افزود: برگزاری جلسات ملاقات […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز تعدادی از شهروندان اهوازی در دیدار با امینی شهردار اهواز مطالبات پیشنهادات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

رضا امینی شهردار اهواز در حاشیه این دیدار گفت: مردم در نظام اسلامی ولی نعمت مسئولان به شمار می‌روند

شهردار اهواز افزود: برگزاری جلسات ملاقات عمومی موجب ارتباط مستقیم و بی‌واسطه مسئولین و مردم می‌شود و این کار واجد برکات زیادی است.

امینی خاطرنشان کرد: در مجموعه مدیریت شهری همه ارکان موظفند پاسخگوی افکار عمومی باشند و برای تحقق این امر می‌بایست از تمام راهکارها نظیر برگزاری جلسات ملاقات عمومی، حضور در مساجد و محلات استفاده کرد.

شهردار اهواز اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع به نحوی که حقوق شهروندان برابر قوانین و مقررات استیفا شود در سرلوحه فعالیت‌های شهری در این دوره قرار دارد.

امینی در پایان خاطرنشان ساخت: باور داریم که شهر با همکاری و همراهی شهروندان ساخته خواهد شد و تصمیمات مدیریت شهری اگر مبتنی بر مطالبات و درخواست‌های شهروندان باشد؛ توفیق خواهد داشت.

 

ملاقات عمومی شهردار اهواز طبق روال هر دوشنبه برگزار شد ملاقات عمومی شهردار اهواز طبق روال هر دوشنبه برگزار شد ملاقات عمومی شهردار اهواز طبق روال هر دوشنبه برگزار شد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار