دریافت تندیس زرین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد توسط مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 مرداد 1402 | 19:40 ب.ظ
دریافت تندیس زرین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد توسط مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه با حضور شرکت فولاد اکسین خوزستان، ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور ۳ مرداد ماه در سالن همایش های بین المللی صدا سیما برگزاری شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت به نقل از ستاد برگزاری این اجلاس: هدف از این رویداد که با حضور […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
با حضور شرکت فولاد اکسین خوزستان، ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور ۳ مرداد ماه در سالن همایش های بین المللی صدا سیما برگزاری شد.
به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت به نقل از ستاد برگزاری این اجلاس: هدف از این رویداد که با حضور جمعی از مدیران صنایع و تولید کنندگان برگزار شد، تعامل و رشد علمی بین بخش دولتی و بنگاه های اقتصادی کشور از طریق انتقال دانش و برقراری ارتباطات صنایع و کسب و کارها می باشد.

این رویداد با سخنرانی دکتر ممیز عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان دبیر علمی مراسم شروع و پس از آن آقای کلانتری مدیر عامل انجمن بهره وری، آقای دکتر قوامی معاون پارلمانی وزارت اقتصاد، دکتر نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، دکتر عبدالملکی معاون محترم ریاست جمهوری و دیگر صاحب نظران به ایراد سخن پرداختند.

بخش دیگر این رویداد تقدیر از فعالین، صاحب نظران، مدیران موفق بوده که پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته علمی این اجلاس، از علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خورستان با اهدا تندیس زرین، تقدیر شد.

دریافت تندیس زرین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد توسط مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار