پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بیش از ۱۷ هزار نفر در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مرداد 1402 | 19:25 ب.ظ
پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بیش از ۱۷ هزار نفر در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ۱۷ هزار ۳۰۰ نفر در استان خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما استان خوزستان، محمد راضی جلالی گفت: اعطای تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه  جزء ۲ تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف حمایت از اقشار کم […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ۱۷ هزار ۳۰۰ نفر در استان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما استان خوزستان، محمد راضی جلالی گفت: اعطای تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه  جزء ۲ تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف حمایت از اقشار کم درآمد، دانش بنیان، خلاق و تعاونی‌ها با اولویت مناطق محروم و حاشیه نشین از اولویت‌های اصلی معاونت اقتصادی استانداری خوزستان است.

وی به پرداخت ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جذب و به ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده بانک‌های دولتی بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، به تعداد ۱۲ هزار و ۷۶۶ طرح و بانک‌های خصوصی مبلغ ۳ هزار و ۶۸۶ میلیارد ریال به تعداد ۴ هزار و ۵۳۸ طرح پرداخت کردند.

راضی جلالی ادامه داد: از لحاظ مبلغ پرداخت شده، بانک‌های صادرات، ملی و سپه بهترین عملکرد را داشته و از لحاظ درصد پرداخت، بانک‌های پارسیان، دی و آینده دارای بهترین عملکرد بوده‌اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار