معاون هنری و سینمایی ارشاد خوزستان:

پیوند صنعت و هنر نویدبخش اتفاق‌های خوب است/ نیشکر نگاهی حمایتی به فرهنگ و هنر خوزستان دارد

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 مرداد 1402 | 23:48 ب.ظ
پیوند صنعت و هنر نویدبخش اتفاق‌های خوب است/ نیشکر نگاهی حمایتی به فرهنگ و هنر خوزستان دارد زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، تعامل صنعت نیشکر در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری را «سازنده» دانست و بر لزوم توجه همه صنایع و دستگاه‌ها به این حوزه تاکید کرد. معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، تعامل صنعت نیشکر در حمایت از فعالیت‌های […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، تعامل صنعت نیشکر در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری را «سازنده» دانست و بر لزوم توجه همه صنایع و دستگاه‌ها به این حوزه تاکید کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، تعامل صنعت نیشکر در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری را «سازنده» دانست و بر لزوم توجه همه صنایع و دستگاه‌ها به این حوزه تاکید کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، سیّد امین سپهریان امروز یک‌شنبه (یکم مردادماه) در حاشیه اختتامیه اولین سوگواره بین‌المللی عکس «روایت عاشقی» در گفتگو با روابط‌عمومی، با بیان این مطلب گفت، نگاه مسئولین شرکت توسعه نیشکر به مقوله فرهنگ و هنر استان، حمایتی بوده و این شرکت در کنار دیگر صنایع، از حامیان جدی رویدادهای فرهنگی و هنری است.

وی در ادامه به نقش و جایگاه فرهنگ در توسعه و پیشرفت پرداخت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خوزستان را نیازمند تعامل و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی در سطح استان دانست.

ضرورت مشارکت هرچه بیشتر صنایع

این مسئول هنری و سینمایی ارشاد خوزستان با بیان اینکه پیوند صنعت و هنر نویدبخش اتفاق‌های خوب است، تاکید کرد که با توجه به صنعتی بودن استان خوزستان، باید زمینه مشارکت هرچه بیشتر صنایع با فرهنگ و هنر فراهم شود.

وی برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی همچون فیلم‌های صنعتی با محوریّت هنرمندان خوزستان را گامی مهم در وفاق هنرمندان و صنعت‌گران برشمرد که می‌تواند سبب تحوّل هم در بخش صنعت و هم فرهنگ و هنر شود.

بر اساس این گزارش، اختتامیه اولین سوگواره بین‌المللی عکس روایت عاشقی و افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده با حضور مسئولین و جمعی از هنرمندان در محل هتل نیشکر اهواز برگزار شد. در این مراسم از پوستر سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی رونمایی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار