استاندارخوزستان : بخش عمده ای از پروژه های استان به دلیل نبود زمین تاکنون اجرایی نشده است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 | 18:33 ب.ظ
استاندارخوزستان : بخش عمده ای از پروژه های استان به دلیل نبود زمین تاکنون اجرایی نشده است زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندارخوزستان گفت: درحال حاضر باوجود داشتن اعتبار کافی ،بخش عمده ای از پروژه های استان به دلیل نبود زمین تاکنون اجرایی نشده است. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا ؛ غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید وزیر نفت از منطقه محروم ملاشیه اهواز در خصوص رسیدگی به مناطق محروم در ماه های اخیر اظهار […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندارخوزستان گفت: درحال حاضر باوجود داشتن اعتبار کافی ،بخش عمده ای از پروژه های استان به دلیل نبود زمین تاکنون اجرایی نشده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا ؛ غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید وزیر نفت از منطقه محروم ملاشیه اهواز در خصوص رسیدگی به مناطق محروم در ماه های اخیر اظهار کرد: از ابتدای کار خود در استان توجه به مناطق محروم و بررسی مشکلات آن ها را در اولویت کار خود قرار دادم.

وی افزود: این مناطق از نظر آب شرب و فاضلاب مشکلات متعددی داشته و از کمترین امکانات اولیه زندگی برخوردار هستند و این کمبودها زیبنده استانی که شاهرگ اقتصادی کشور است، نیست.
استاندارخوزستان گفت: منطقه ملاشیه مانند عین ۲ و کوی علوی سال ها بلاتکلیف بودند و جزو محدوده اهواز به شمار نمی رفتند و هیچ خدماتی به آن ها ارائه نمی شد.
وی بیان کرد: اکنون در شورای عالی شهرسازی این مسائل مورد بررسی قرار گرفته و به زودی تکلیف این مناطق و سند مالکیت آن ها مشخص می شود.

شریعتی تصریح کرد: مشکلات برق و فاضلاب از جمله مسائل مهم در این مناطق بود که رفع این مشکلات را در اولویت کار قرار دادیم و تاکنون بحث فاضلاب منطقه ملاشیه اهواز ۶۰ درصد پیشرفت داشته و به زودی مشکل آب شرب این منطقه برطرف می شود.

وی ادامه داد: از روز شنبه از طریق تصفیه خانه شرکت گروه ملی آب شرب به منطقه ملاشیه انتقال داده می شود و فشار آب مناطق ملاشیه، عین ۲، پردیس و کوی علوی اهواز تقویت می شود.

استاندارخوزستان گفت: راه اندازی یک مرکز فنی و حرفه ای در منطقه ملاشیه اهواز یکی دیگر از برنامه های ما در جهت خدمت رسانی به مناطق محروم و تقویت نیروهای بومی استان برای ایجاد اشتغال است.

شریعتی گفت: درمنطقه غیزانیه اهواز و طرح های آبرسانی شرکت نفت تاکنون همکاری خوبی صورت گرفته و در زمینه خدمات اجتماعی نیز اقدامات خوبی در دستور کار است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار