حتی یک ریال از مصارف حق آلایندگی اهواز باید به مردم گزارش داده شود

تاریخ انتشار: شنبه 27 خرداد 1402 | 22:18 ب.ظ
حتی یک ریال از مصارف حق آلایندگی اهواز باید به مردم گزارش داده شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: حتی یک ریال از مبلغ دریافتی حق آلایندگی توسط هر دستگاهی که از این پول‌ها استفاده کرده است باید به مردم و افکار عمومی گزارش داده شود. علی اکبر حسینی محراب در جلسه ساماندهی آسفالت معابر شهری  که امروز (٢٧ خردادماه) برگزار شد با تاکید بر اولویت‌سنجی علمی و تخصصی نیازهای مردم […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان گفت: حتی یک ریال از مبلغ دریافتی حق آلایندگی توسط هر دستگاهی که از این پول‌ها استفاده کرده است باید به مردم و افکار عمومی گزارش داده شود.

علی اکبر حسینی محراب در جلسه ساماندهی آسفالت معابر شهری  که امروز (٢٧ خردادماه) برگزار شد با تاکید بر اولویت‌سنجی علمی و تخصصی نیازهای مردم اظهار کرد: شهرداران با نظرسنجی از مردم اولویت‌های مهم شهر را مشخص کنند؛ این اولویت‌ها باید بر مبنای علمی و یافته‌ها و نیازهای مردمی تعیین شوند و با سفارش هیچ مدیری تغییر نکنند.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: همه تصمیمات و امور در شهر اهواز باید امور علمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه حق آلاینده‌ها مطالبه جدی مردم است گفت: هزینه‌کرد حتی یک ریال از مبلغ دریافتی حق آلایندگی توسط هر دستگاهی که از این پول‌ها استفاده کرده است باید به مردم و افکار عمومی گزارش داده شود.

استاندار خوزستان با اشاره به نظارت جدی دستگاه‌های نظارتی بر تخصیص حق آلایندگی افزود: حق آلایندگی هیچ تفاوتی با بودجه ندارد و نحوه مصرف آن باید همچون بودجه مشخص شود.

حسینی محراب ادامه داد: ترمیم نوارهای حفاری و کنده‌کاری‌ها اولویت نخست است و هرجایی که فعالیت کارگاه‌ها تمام می‌شود باید آسفالت انجام شود در غیر این صورت مجوز حفاری داده نخواهد شد.

وی افزود: مدیرانی که در یک سال اخیر موجب  آزار مردم شدند باید در مراجع قانونی پاسخگو باشند.

استاندار خوزستان گفت: ترمیم دست‌انداز، روکش و ترمیم آسفالت فرسوده وظیفه شهرداری است و همه دست‌اندازهایی که بدون تصویب شورای ترافیک ایجاد شده‌اند باید جمع‌آوری شوند.

حسینی محراب بر ایجاد آسفالت‌های با کیفیت و طول عمر بالا برای عبور و مرور مردم تاکید کرد و : باید از تجربه سایر استان‌ها با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی استان استفاده شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار