رئیس پارک علم و فناوری خوزستان:

توسعه اقتصاد دانش بنیان تنها راه نجات کشور است

تاریخ انتشار: جمعه 26 خرداد 1402 | 10:17 ق.ظ
توسعه اقتصاد دانش بنیان تنها راه نجات کشور است زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: توسعه اقتصاد دانش بنیان تنها راه نجات کشور است؛ هرجا که حمایت‌ها را در کنار اندیشه‌های خلاق و کارهای نو همراه و این زنجیره را از صفر تا صد پشتیبانی و بازار را تامین کردیم، توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم. دکتر محمد راضی‌جلالی در نشست فناوران و مدیران […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: توسعه اقتصاد دانش بنیان تنها راه نجات کشور است؛ هرجا که حمایت‌ها را در کنار اندیشه‌های خلاق و کارهای نو همراه و این زنجیره را از صفر تا صد پشتیبانی و بازار را تامین کردیم، توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

دکتر محمد راضی‌جلالی در نشست فناوران و مدیران عامل با رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، که در پردیس انرژی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: توسعه اقتصاد دانش بنیان تنها راه نجات کشور است؛ هرجا که حمایت‌ها را در کنار اندیشه‌های خلاق و کارهای نو همراه و این زنجیره را از صفر تا صد پشتیبانی و بازار را تامین کردیم، توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی افزود: نیاز خیلی از شرکت‌ها زیاد است؛ اگر نگاه را توسعه‌ای مدنظر قرار دهیم این شرکت‌ها با سرمایه‌گذاری که در چارچوب برنامه صندوق وجود دارد، آورد خوبی برای صندوق نوآوری و فناوری و توسعه اقتصاد و تحقق آرمان‌های رهبری می‌شوند.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در خصوص شرایط فیزیکی پارک علم و فناوری استان عنوان کرد: اگر فرمان رهبری نبود، شرکت‌های دانش بنیان هم مورد توجه قرار نمی‌گرفتتد و هم پارک‌ها دیده نمی‌شدند. برای تامین زمین و فضای فیزیکی محل استقرار شرکت‌های دانش بنیان استان خوزستان خیلی تلاش شد.  البته سال‌های گذشته، فضاهایی در اختیار پارک  قرار می‌گرفت اما معارض دولتی پیدا می‌شد. در نهایت سال ۱۴۰۱  زمینی ۱۰ هکتاری  به پارک اختصاص داده شد اما به دلیل مشکلاتی که در زمین وجود داشت، مجددا زمینی ۴۰ هکتاری در اختیار پارک قرار گرفت. به این منظور از سوی شرکت نفت اعتباری ۲۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شد. براساس ماده ۱۱ قانون جهش تولید نیز از ظرفیت شرکت فولاد برای تامین فضای کارگاهی استفاده خواهیم کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار