رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوزستان با حضور سردار نقدی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 خرداد 1402 | 18:05 ب.ظ
رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوزستان با حضور سردار نقدی زمان مطالعه: ۲ دقیقه پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوزستان با حضور سردارنقدی رونمایی شد. پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای امروز ۲۴ خردادماه با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان بسیج اقشار استان خوزستان در اهواز رونمایی  شد. به گزارش نخبگان و به نقل ازایسنا، […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوزستان با حضور سردارنقدی رونمایی شد.


رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوزستان با حضور سردار نقدی

پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای امروز ۲۴ خردادماه با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان بسیج اقشار استان خوزستان در اهواز رونمایی  شد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایسنا، سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: یکی از توصیه هایی که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نسبت به اهمیت آن تأکید دارند بحث جهاد تدبیین و امید آفرینی  است بر این مبنا جشنواره هشتم ابوذر با همین رویکرد  در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان بر نقش‌آفرینی بیشتر رسانه‌ها تأکید دارند تا بتوانند در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران مؤثرتر حضور یابند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد:هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قصد دارد تا با ایجاد فضای رقابتی روحیه نشاط را به جامعه رسانه‌ای کشور تزریق کند که بی‌شک این روحیه نشاط به مخاطبان این رسانه‌ها نیز منتقل خواهد شد.

بهمئی گفت: در دوره هفتمین جشنواره ابوذر حدود ۵۵۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پیش‌بینی می‌کنیم در این دوره شاهد رکوردشکنی ارسال آثار باشیم.

بهمئی باتاکید براینکه این جشنواره در جهاد تبیین نقش‌آفرینی مؤثری داشته است  بیان کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: محورهای هشتمین دوره از این جشنواره نیز «مهار تورم – رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار